خاتمی برای ورود به صحنه سیاسی بهتر است ابتدا جایگاه مردمی خود را مشخص کند

عضو جبهه ایستادگی گفت: ورود مجدد خاتمی به صحنه سیاسی کشور بعد از فراز و فرودی که در گذشته داشته منوط به این است که جایگاه مردمی وی در صحنه سیاسی مشخص شود.

حسین کنعانی مقدم عضو جبهه ایستادگی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، درباره تلاش خاتمی برای ورود به عرصه سیاسی کشور گفت: در عالم سیاست فراز و نشیب های زیادی وجود دارد و در طول تاریخ اشخاصی بوده اند که در مراحلی، در مسئولیت های سنگین نظام قرار گرفته اند و به لحاظ عملکرد عروج و یا به اصطلاح خروج کرده اند؛ به نظر می رسد که ورود مجدد خاتمی به صحنه سیاسی کشور بعد از فراز و فرودی که در گذشته داشته منوط به این است که جایگاه مردمی وی در صحنه سیاسی مشخص شود.

وی در ادامه افزود: به نظر می رسد که در لیدری جریان اصلاح طلبی رقابتی بوجود آمده و هرکسی ادعایی در این مورد دارد و ما شاهد طیف وسیعی از افراد، از محافظه کار و سازش کار تا افراطی و معاند با نظام در این جبهه هستیم و بهتر است خاتمی با ارزیابی وضعیت خود در جامعه به لحاظ حمایت مردم از وی، تعیین کند که لیدری کدام طیف را دارد و بعد وارد جریان سیاسی شوند.

عضو جبهه ایستادگی در  مورد احتمال ائتلاف بین اصلاح طلبان گفت: این احتمال بسیار زیاد است که به لحاظ تاکتیکی طیف های مختلف اصلاح طلبی یک نفر را در انتخابات آتی ریاست جمهوری معرفی و از وی حمایت کنند اما قطعا آنها در استراتژی با هم فاصله دارند.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.