خاتمی: اصولگرایان به وحدت نرسند نزد خداوند جوابی نخواهند داشت

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
آیت الله خاتمی گفت: اگر اصولگرایان در مقطع کنونی به وحدت نرسند، مطمئن باشند، نزد خداوند جوابی نخواهند داشت.

مهر نوشت: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به موضوع اجماع اصولگرایان در شرایط کنونی انتخابات اشاره و تاکید کرد: مقطع حساس و سرنوشت‌ساز انتخابات، نیاز به بصیرت و عملکرد بصیرت محور دارد. در شرایط کنونی وحدت اصولگرایان بر یک کاندیدا، ضرورتی قطعی و واجب سیاسی است.

استاد دانشگاه و حوزه علمیه در ادامه به شرایط خطیر کنونی اشاره و بر وحدت اصولگرایان تاکید کرد و گفت: مهم کاندیدای اصولگرا نیست، مهم ماندن جریان اصولگرایی است که به نظر ما تضمین‌کننده اصالت و شفافیت و تداوم راه شهیدان است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شکل گیری ائتلاف بعضی کاندیداهای اصولگرا اظهار داشت: کاندیداهای اصولگرا بخصوص آنان که پیمان بسته بودند که در نهایت هر کسی بیشتر مورد اقبال مردم بود، به نفع او کناره‌گیری کنند، اینک در معرض امتحان الهی قرار دارند که آیا بر پیمان خود پایبندند یا نه.

آیت الله خاتمی اظهار امیدواری کرد ائتلاف اصولگرایان به نتیجه برسد و خاطر نشان کرد: از خدا می خواهیم که توفیق وفاداری به پیمان را عنایت کند.

وی در ادامه به انصراف حدادعادل به نفع جریان اصولگرائی اشاره کرد و گفت: همینجا لازم است از اقدام ارزشی و خداپسندانه دکتر حدادعادل تشکر می کنم. انتظار همه اصولگرایان این است که کاندیداهای اصولگرا به یک نفر برسند و با حمایت از او جریان اصولگرایی و ارزش‌مداری را در کشور تحکیم و تثبیت کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه تاکید کرد: اگر اصولگرایان چنین نکنند، مطمئن باشند نزد خداوند جوابی نخواهند داشت و این مساله از دیدگاه اصولگرایی یک نقطه منفی آشکار در تاریخ خواهد ماند.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.