خاصیت معجزه آسای برگ زیتون

۱۴م دیماه ،

برگ زیتون ضد سرطان بوده و در درمان سرطان خون مؤثر است.

ممتازنیوز: برگ درخت زیتون از دوران باستان برای مقاصد پزشکی مورد استفاده بود و عصاره برگ زیتون دارای خواص ضد باکتری، ضد التهاب، آنتی اکسیدان است و همچنین محققین معتقدند، روغن زیتون، بهترین روغن دنیا است، زیتون سبز ۷۰ درصد و زیتون سیاه ۷۳ درصد آب دارد، در رغن زیتون ترکیبات شیمیایی وجود دارد که تمایل خون به لخته شدن را متوقف می کند.

۵ خاصیت برگ زیتون

۱- برگ زیتون برای مقابله با چاقی مفید است.

یک فنجان قهوه به همراه عصاره برگ زیتون برای مقابله با چاقی مفید است بعضی معتقدند روغن زیتون سبب لاغری می گردد اما توجه داشته باشید که این روغن نیز مانند روغن های دیگر از ۱۰۰ درصد مواد چربی تشکیل شده و هر قاشق غذاخوری از آن حاوی ۹۰ کالری است.

۲- عصاره برگ زیتون و کنترل فشار خون، تحقیقات نشان می دهد از آنجایی که برگ زیتون عوامل زمینه ای فشار خون مثل چاقی، کلسترول خون و قند خود را کنترل می کنند می تواند سبب کاهش فشار خون نیز می گردد و قسمت های مورد استفاده زیتون، روغن، میوه و برگ آن است و دارای توانایی کاهش قند، کلسترول و اسیداوریک خون است.

۳- برگ زیتون ضد سرطان است، درخت زیتون اثر ضد سرطانی دارد و در درمان سرطان خون مؤثر است و همچنین مطالعات ثابت کرده که عصاره برگ زیتون خواص ضد سرطانی و کشنده سلول های توموری دارد و آن را برای سرطان خون در چندین نفر استفاده کردند.

۴- قند خون را نیز کاهش می دهد، برگ گیاه زیتون می تواند مانند گلوکز، میزان ترشح انسولین از پانکراس را در محیس برون تنی افزایش می دهد و با افزایش ترشح انسولین سبب کاهش قند خون و رسیدن آن به سطح نرمال در بیماران دیابتی می گردد.

۵- برگ زیتون ضد میکروب و قارچ، برگ زیتون خاصیت ضد میکروب و قارچی دارد آزمایش ها برروی حیوانان نشان می دهد از خواص برگ زیتون، آنتی اکسیدان ضد میکروب و قارچ و ویروس تبخال است

باشگاه خبرنگاران


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. آلاله:

    ببخشید درخت زیتون منظورم بود

  2. آلاله:

    برگ درخت انگور عالیه من امتحان کردم قندم از صد و هفتاد اومد صد و هفت خیلی موثر بود

  3. خیلی عالی بود متشکرم:

    دوست عزیز مطالب جالب و مورد استفاده قرار گرفت

  4. فرزانه وزير:

    ضمن سلام و خیسته نباشید، سال نو مبارک و موفق
    عالی بود من برای عضویت نمیدونم باید چمکار کنم ، تمایل دارم خبرنامه شما مرتب به ایمیل من فرستاده شود

  5. lara:

    سلام ممنون خیلی عالی بود . من با خوردن قهوه سبز ( پودر شده ) نیم ساعت قبل غذا و برگ زیتون همراه غذا در عرض یکماه ۷ کیلو لاغر شدم به کسانی که اضافه وزن دارن حتما استفاده کنند مرسی .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.