خاطرات دو رزمنده ارتش به قلم محمود مهدوی کتاب می‌شود

محمود مهدوی نویسنده و مترجم درباره جدیدترین کتابی که در دست تدوین دارد به خبرنگار مهر گفت: یک سال و نیم مشغول تدوین کتاب «علمداران عشق» بودم و چندی پیش آن را برای چاپ تحویل داده و فکر می‌کنم شهریورماه به چاپ رسید.

وی ادامه داد: این کتاب شامل خاطرات شهدای طلبه و روحانی اردبیل است که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند. در این اثر سعی شده خاطرات ۳۸ شهید استان در قالب داستانی روایت شود.

نویسنده کتاب «تبسم در اول وقت» با موضوع شهدای استان اردبیل، بیان کرد: این کتاب اگرچه ساختار داستانی دارد، ولی به خاطراتی که از این شهدا به جای مانده کاملا پایبند است و می توانم بگویم بیش از ۸۰ درصد کتاب بر اساس مستندات روایت شده است.

مهدوی افزود: از آنجا که قرار است کنگره‌هایی در هر استان با موضوع شهدای روحانی برگزار شود، این کتاب هم برای کنگره‌ای با همین منظور که در استان اردبیل برگزار خواهد شد، چاپ می‌شود.

وی درباره ۲ کتاب دیگر که آنها نیز با موضوع دفاع مقدس تدوین می‌شود، توضیح داد: یک کتاب با نام «سربازها پیر نمی‌شوند» برای حوزه هنری تهران نوشته‌ام که این کتاب خاطرات ستوان یکم هدایت زین‌العابدینی است. او از نیروهای ارتش و جانباز شیمیایی است و من خاطرات او را از جنگ در ۱۸۰ صفحه نوشته‌ام.

این نویسنده در پایان گفت: کتاب خاطرات حبیب رحیمیان که او از افراد نیروی هوایی ارتش بوده است به نام «سیزده ژ ۳» نوشته‌ام و این روزها مشغول بازنویسی آن هستم و قرارست حوزه هنری استان اردبیل آن را به چاپ رساند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.