خاطرات ربنای افطار برایم لذت بخش است

پخش ربنای افطار در اولین روزه داری برایم لحظات خوشی را رقم زد به گونه ای که با گذشت سال ها خاطرات آن روز برایم تداعی می شود.

رابعه مدنی،بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:دوم ابتدایی بودم که روزه گرفتن را آغاز کردم و در همان سال بود که مرحوم پدرم با خرید انگشتری طلا به عنوان هدیه مرا برای روزه گرفتن تشویق کرد.
وی اظهار داشت:پخش ربنا در هنگام افطار و دعای سحر مرحوم “ذبیحی” از رادیو،زیباترین لحظاتی است که هر گز در عمر خود فراموش نخواهم کرد.
وی در ادامه بیان کرد:بیدا کردن همسایه ها برای لحظات سحر،دعوت از میهمانان در جمعه ماه رمضان ، رفتن به هفت مسجد مختلف محله دراین ماه و خواندن نماز ظهر وعصر در مسجد محله و بازگشتن  مجدد به مدرسه از خاطرات ایام ماه مبارک رمضان در ایام کودکی و نوجوانی من محسوب می شود.
بازیگر سریال”وضعیت سفید”  در نقش مادربزرگ از خاطرات تصویر برداری این ماه گفت: قسمتی از تصویربرداری و سکانس های این سریال در ماه مبارک رمضان بود که عوامل سریال به خصوص “حمید نعمت اله” به عنوان کارگردان و محمدرضا شفیعی به عنوان تهیه کننده یک تیم خوب و موفقی در روند کار محسوب شدند و تمام گروه با گرفتن روزه و افطاری دادن در ماه میهمانی خدا از خاطرات شیرین و فراموش نشدنی من دراین ماه است.
وی در پایان خاطرنشان کرد:در این ماه بندگی سر بلندی و عزت برای این مرز و بوم و گشایش در مشکلات و کار مردم را از خداوند بزرگ خواستارم./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.