خبرساز ترین عکس این روز های سوریه

با انتشار عکس دیدار فاروق الشرع معاون رئیس جمهور سوریه با علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون سیاست خارجی ایران، شایعه جدا شدن او از حکومت سوریه و پیوستن به مخالفان اسد، عملاً تکذیب شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرایران: با انتشار عکس دیدار فاروق الشرع معاون رئیس جمهور سوریه با علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون سیاست خارجی ایران، شایعه جدا شدن او از حکومت سوریه و پیوستن به مخالفان اسد، عملاً تکذیب شد.

شماری از رسانه ها از مدت ها پیش از جدا شدن فاروق الشرع از حکومت سوریه و پیوستن او به مخالفان سخن به میان آورده بودند.

بخشی دیگر از مخالفان و منابع آگاه نیز از اقامت اجباری الشرع خبر داده بودند اما هم اکنون با انتشار این عکس، تمامی این گمانه زنی ها از میان رفته است.

ملاقات فاروق الشرع و بروجردی

خبرگزاری رسمی و تلویزیون دولتی سوریه بارها بیانیه ها و خبرهایی را درباره تکذیب خبر جدایی فاروق الشرع منتشر کرده بودند اما غیبت طولانی مدت فاروق الشرع و خودداری او از حضور در برنامه ها یا نمایش تصویری جدید از وی، به این شایعه ها دامن می زد.

فاروق الشرع معاون رئیس جمهور سوریه دومین مقام پرقدرت در سیستم حکومتی این کشور به شمار می رود.

فاروق الشرع از سال ۱۹۸۴ تا سال ۲۰۰۶  به مدت ۲۲ سال وزیر خارجه سوریه بود. وی از جمله شخصیت های حلقه نزدیک حافظ اسد و بشار اسد سران سابق و فعلی سوریه به شمار می رود.

قبل از این در سال ۲۰۰۵، عبدالحلیم خدام معاون وقت بشار اسد رئیس جمهور سوریه با اعلام جدایی از حکومت دمشق، به فرانسه رفت و تاکنون نیز در پاریس اقامت دارد.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۸۰ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اوضاع سوریه, سوریه


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.