خبر بد برای کی‌روش/ قوچان نژاد هم مصدوم شد

۲۸اردیبهشت،

35-6.JPG

رضا قوچان‌نژاد پس از مدت‌ها به میدان رفت، اما گلزنی برای او خوش یمن نبود تا پس از مصدومیت اشکان دژاگه کی‌روش بابت مصدومیت او هم نگران باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته پایانی از دور حذفی رقابت‌های قهرمانی لیگ بلژیک امروز با انجام سه دیدار آغاز شد که استاندارد لیژ موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ لوکرن را شکست دهد.

در این دیدار رضا قوچان‌نژاد مهاجم ایرانی پس از مدت‌ها در ترکیب تیمش قرار گرفت و گل اول تیمش را در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند. دیگر گل‌های استاندارد لیژ آرسلانا جیک (۵۱) و باتشوایی در دقایق (۶۵ و ۷۲) به ثمر رساندند.

هرچند رضا قوچان‌نژاد توانست پس از مدت‌ها در ترکیب استاندارد لیژ بازی کند و اولین گلش را برای این تیم به ثمر برساند اما خبر بد مصدومیت این بازیکن و تعویض او در دقیقه ۵۵ بود.

البته هنوز در مورد میزان مصدومیت رضا قوچان نژاد خبری مخابره نشده است اما به نظر نمی‌رسد مصدومیت او جدی باشد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده لیگ بلژیک آندرلخت و زولته به تساوی یک بر یک رسیدند و بروخه با یک گل خنک را شکست داد. آندرلخت با این نتایج قهرمان شد و استاندارد لیژ نیز لیگ را با عنوان چهارمی تمام کرد. به این ترتیب تیم قوچان نژاد این شانس را دارد تا در صورت پیروزی در دیدار پلی‌آف در فصل آینده لیگ اروپا حاضر شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.