خبر تحریم اسکار، تیتر یک بزرگ‌ترین سایت سینمایی جهان شد +متن خبر در “کافه سینما”

چهارشنبه, ۰۵ مهر ساعت ۰۷:۵۵ کافه‌سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۲۸

+ ۸۵

(۲۵ نظر مردم در ساعات اخیر) کافه‌سینما- خبر تحریم اسکار امسال توسط ایران، تنها در رسانه‌های فارسی زبان انعکاس نداشته‌است. حالا دیگر این خبر غافلگیر کننده را می‌شود در رسانه‌های سینمایی معتبر دنیا هم دنبا کرد.

علاوه بر وب‌سایت IMDB معتبرترین پایگاه سینمایی در دنیای مجازی، وب‌سایت‌های دیگری مانند “ایندی وایر” و “اینترتینمنت ویکلی” هم به خبر تحریم اسکار ۲۰۲۴ توسط ایران پرداخته‌اند.

در اخبار و مقالات مربوط به  تحریم اسکار توسط این رسانه ها اشاره شده‌: پس از کسب جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان اسکار ۲۰۱۲ توسط فیلم “جدایی نادر از سیمین”، ایران در رقابت سال ۲۰۲۴ شرکت نخواهد کرد. این کشور تصمیم گرفته است تا با تحریم اسکار امسال، اعتراض خود را به فیلم موهن “معصومیت مسلمانان” به نمایش بگذارد.

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با آسوشیتد پرس اعلام کرده که هیئت انتخاب ایرانی فیلم “یه حبه قند” ساخته‌ی سید رضا میرکریمی را به‌عنوان نماینده رسمی ایران در بخش فیلم‌های خارحی اسکار ۲۰۲۴ انتخاب کرده‌ بودند.

“معصومیت مسلمانان” فیلمی است که انتشار دقایقی از آن در پایگاه اینترنتی یوتیوب خشم ملسمانان جهان را برانگیخته و واکنش‌های خشونت‌آمیزی را علیه دولت ایالات متحده آمریکا را به همراه داشته‌ است.

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.