خبر جدید وزیر اطلاعات از شناسایی قاتلان دانشمندان هسته‌ ای

خبرگزاری آریا – وزیر اطلاعات،از دستیابی این وزارتخانه به نتایجی خوب در زمینه شناسایی قاتلان دانشمندان هسته‌ای کشورمان خبر داد.
به گزارش خبرنگزاری آریا ، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در حاشیه یکصدمین جلسه استانی هیات دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر این که ما امروز شاهد اعدام قاتل شهید علی محمدی بودیم، آیا اقدامات وزارت اطلاعات در شناسایی قاتلین دیگر شهدای هسته‌ای به نتیجه‌ای رسیده است؟ گفت: ما به نتایج خوبی رسیده‌‌ایم و انشاء الله در زمان مقتضی نیز این نتایج اعلام خواهد شد و نتایج این بررسی‌ها را مشاهده خواهید کرد.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا فیلم “قلاده‌های طلا” را دیده است و نظر وی در مورد این فیلم چیست؟ گفت: این فیلم را دیدم و همانطور که خود آنها گفتند، این یک فیلم است.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که اعلام شد در ایام نوروز باندی قصد داشته عملیات تروریستی در تهران داشته باشد، نتیجه‌ی بررسی‌های وزارت اطلاعات در مورد این باند چیست گفت: همانطور که قبلا اعلام شده، اعضای این باند دستگیر شده‌اند و البته باید موارد دیگری نیز در این ارتباط بررسی و کشف شود.
وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره جمع آوری کتاب “شرح اسم ” به دلیل اشتباهات تاریخی و غیر تاریخی و برخی شایعات مبنی بر این‌که این کتاب توسط یکی از ناشران وابسته به وزارت اطلاعات منتشر شده است گفت: وزارت اطلاعات ناشری ندارد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.