خبر خوش برای بازنشستگان

۲۵فروردین۱۳،

۸۰ هزار بازنشسته کشوری امسال “وام ضروری” دریافت می‌کنند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش ۴۰ درصدی تسهیلات رفاهی، فرهنگی بازنشستگان در سال ۹۲ خبر داد.
 
ایراندخت عطاریان اظهار کرد: امسال با اعتبار خوبی که در اختیار صندوق بازنشستگی کشوری قرار خواهد گرفت ۱۰ برنامه در سطح ملی برای یک میلیون و۷۷۰ هزار بازنشسته کشوری تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد.
 
وی ادامه داد: پرداخت وام ضروری ، اجرای طرح در خانه نمانیم، ارتقاء پوشش بیمه طلایی درمان بازنشستگان وافراد تحت تکفل آنان، پرداخت وام ودیعه مسکن، راه‌اندازی تعاونی‌های چند منظوره در۳۱ استان کشور ویژه بازنشستگان، احداث تازهترین خانه‌های مهر، ارتقاء طرح ملی بیمه عمر، برگزاری هشتمین دوره تقدیر و تجلیل از بازنشستگان کشوری، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی وهنری، راه‌اندازی سرای اهل قلم برای نخبگان وهنرمندان بازنشسته در خانه‌های مهر از جمله برنامه‌هایی است که برای افزایش مشارکت اجتماعی بازنشستگان در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور در نظر گرفته شده است.
 
عطاریان با اشاره به اینکه در پی سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) به خراسان شمالی در سال قبل و تاکید معظم له برتوسعه، آبادانی وگسترش فضای فرهنگی و آموزشی کشور و خدمت رسانی بی‌منت به آحاد مختلف مردم، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری در راستای اجرایی شدن مطالبات مقام عظمای ولایت، ساخت و توسعه مراکز فرهنگی خانه مهر بازنشستگان کشوری در سال ۹۲ را از استان خراسان شمالی از منطقه شیروان آغاز کرد.
 
وی افزود: خوشبختانه با تلاشها و پیگیری‌های عزیزی نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی وهمکاری مسئولان اجرایی این منطقه، زمین مورد نیازبرای ساخت خانه مهر در اختیار بازنشستگان این منطقه قرار گرفت و این صندوق براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، ساخت خانه مهر شیروان را با تسهیلاتی به ارزش هشت میلیارد ریال به زودی آغاز خواهد کرد.
 
عطاریان با اشاره به پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری در سال ۹۲ افزود: امسال اعتبارات خوبی برای کمک به بازنشستگان در نظر گرفته شده است که پیش بینی شده است با افزایش چهل درصدی اعتبارات خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری، امسال به هشتاد هزار بازنشسته کشوری وام ضروری پرداخت شود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.