خبر روز: تکذیب افزایش قیمت مسکن مهر، چهارشنبه ۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان iبه نقل از منبع مذکور در انتهای خبر، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مدیر عامل شهر تازه پردیس با تکذیب هر گونه افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر در این شهر تازه گفت: هیچگونه افزایش قیمتی صورت نگرفته است.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر، سید مجید هدایت گفت : همه قراردادها در قالب تفاهم سه جانبه میان شهر تازه پردیس ، انبوه سازان و متقاضیان صورت می گیرد و امکان افزایش یکجانبه قیمتها از سوی پیمانکار وجود ندارد.
مدیرعامل شهرجدید پردیس با بیان اینکه بیش از ۱۰۴ هزار نفر در دوره تازه برای مسکن مهر ثبت نام نموده اند ، گفت: بخش عمده ای از این متقاضیان پالایش اطلاعات شده اند و iبه سریعی iبه مرحله پایانی می رسد.
هدایت افزود:‌ این طرح ها را در مدت ۱۸ ماه تحویل می دهیم و با توجه iبه آورده متقاضیان که iبه موقع اجرا می گردد و همچنین تزریق تسهیلات بانکی هم روند عادی دارد ، تلاش می کنیم همزمان تاسیسات زیربنایی و خدمات شهری را هم با ساخت و سازهای مسکن مهر پیش ببریم.
وی تاکید نمود : شهروندان مطمئن باشند هیچ مسکنی را بدون تامین همه تاسیسات مانند برق ، گاز و آب تحویل نخواهیم داد.
هدایت تاکید نمود که نظارت عالیه بر کیفیت ساخت و ساز داریم و بیمه کیفیت ساختمان هم تهیه می گردد.
وی افزود: با توجه iبه تمهیدات وزارت راه و شهرسازی برای تامین مصالح ساختمانی در شهر تازه ، قیمت ساختمان سازی همان رقم پیشی است و شاید iبها های دیگر غیر از ساخت و ساز مانند پروانه و دیگر مجوزها افزایش داشته باشد که موضوعی جداست.
 


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.