خبر فوری/شلیک ۲ موشک بالستیک به سوریه

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

وزارت دفاع روسیه می‌گوید ساعتی قبل دو موشک از مناطق مرکزی مدیترانه به سمت سواحل شرقی و سوریه شلیک شده است.

خبراقتصادی: به گزارش شبکه راشاتودی، سامانه راداری اخطار زودهنگام روسیه از شلیک دو موشک بالستیک به سمت سواحل شرقی مدیترانه خبر داده است. وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که این موضوع به اطلاع «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور نیز رسیده است.

بنا بر این گزارش، این رادار خط سیر دو موشک را که از مرکز مدیترانه به سمت سواحل شرقی (سوریه) شلیک شده‌اند، شناسایی کرده است. این موشک‌ها ساعت ۶:۱۶ (به وقت گرینویچ) روز سه‌شنبه شلیک شده است.

با این وجود سفارت روسیه در دمشق اعلام کرده است که هیچ گزارشی مبنی بر برخورد راکت و یا وقوع انفجار در سوریه گزارش نشده است. یک منبع نظامی اسرائیلی هم گفته است که رادارهای اسرائیل چنین موردی را گزارش نکرده‌‌اند. شبکه المنار نیز به نقل از یک منبع نظامی در دمشق گزارش داده است که رادارهای سوریه چنین موشک‌هایی را رصد نکرده‌اند.

وزارت دفاع آمریکا هم اعلام کرده است که هیچ موشکی در این منطقه شلیک نکرده و اطلاعی از این موضوع ندارد. با این حال انگلیس شلیک این موشک‌ها را تائید کرده، اما گفته است که لندن عامل شلیک نبوده است.

در همین حال خبرگزاری روسیه به نقل از منابعی در دمشق گزارش داده است که این دو موشک در آب‌های مدیترانه سقوط کرده‌اند.

همچنین شبکه خبری العربیه گزارش داد وزارت دفاع روسیه اعلام کرد دو موشک بالستیکی در شرق دریای مدیترانه شلیک شده است.

العربیه که این خبر را به صورت فوری اعلام کرد جزئیات بیشتری گزارش نکرد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد این دو موشک در ساعت ۶:۱۶ به وقت گرینویچ شلیک شده اند و رادارهای ما توانستند آنهار ا رصد کنند.

با وجود تهدیدهای روزهای قبل آمریکا مبنی بر حمله به سوریه احتمال می رود این حمله نظامی آغاز شده باشد.فارس

خبر شلیک دو موشک بالستیکی در شرق دریای مدیترانه و در نزدیکی مرزهای آبی سوریه را پایگاه خبری روسیه به نقل از وزارت دفاع اعلام کرده است.

 سفارت روسیه در دمشق در بیانیه ای اعلام کرد هیچ نشانه ای مبنی بر آغاز حمله نظامی به سوریه وجود ندارد و صدای انفجار در دمشق به گوش نمی رسد.

ارتش اسرائیل نیز اعلام کرد اطلاعاتی در مورد حمله نظامی به سوریه در دست نیست, در منطقه خاورمیانه حمله موشکی رصد نشده است./جام


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.