خبر مرگ گلشیفته فراهانی در تلگرام صحت دارد؟ + عکس

شایعه مرگ گلشیفته فراهانی درحالی منتشر شده است که این بازیگر ساعاتی پیش عکس جدیدی از خودش را منتشر کرد.

شایعه مرگ گلشیفته فراهانی

چند ساعاتی است که خبری در فضای مجازی و بخصوص در کانال های تلگرامی منتشر شده است مبنی بر اینکه گلشیفته فراهانی درگذشته است!

این خبر درحالی منتشر شده است که بارها خبرهایی از این دست و حتی خبر به قتل رسیدن گلشیفته فراهانی, در سال های گذشته نیز پخش شده بود.

مطمئنا این خبر صحت ندارد و حتی گلشیفته فراهانی در کمتر از ۲۰ ساعت گذشته عکس جدیدی از خودش در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

 

 

تهیه و تدوین:گروه سرگرمی ممتاز نیوز
اختصاصی ممتاز نیوز

تا این لحظه ۱۴نظر ثبت شده
  1. حجت الله۰۰۰۰:

    گلشیفته زیاد مهم نیست باباش حرفاش۰۰۰۰۰۰۰

  2. احمد:

    مقاله بسیارخوبی بودولی نباید قضاوت بیجا کنیم خودمونواصلاح کنیم تادیگران ازما الگوبگیرند.گلشیفته یک بازیگر خوبی بود ولی باکارهاش هم خودشو خراب کرد هم زحمات پیشکسوتان هنرایرانی رو.

  3. زهرا:

    اخه به شما چه ربطی داره برین به اختلاس گرا و آقازاده هاگیر بدین چیکار این بیچاره دارین
    تو زندگی خصوصی مردم سرک نکشین

  4. ندا:

    چرا انقد همه گیر دادن به مردن این بیچاره؟؟

  5. لیلا:

    من یک دختر ایرانیم به قدر کافی هم آزادی دارم لازم نکردا ایشون از طرف ما دخترای ایرانی نماینده باش.

    • ندا:

      من از کارای گلشیفته حمایت نمیکنم ولی توام نمایده ی دختران ایران نیستی.

  6. لیلا:

    راس میگن مردن هم براش کم

  7. ایرانی:

    او قبلا با وطن فروشی وتن فروشی برای ملت ایران مرده.

  8. خودم:

    بمیره!!!نمیره!!!مثلا خیلی مهمه

  9. اکبر مظفری:

    شایعه هست

  10. نا شناس:

    گلشیفه فراهانی اگر زنده باشد هم مرده است مردن زمان جاهلیت حال که اسلام در اذهان کشورها به درجه از بلوغ رسیده که لا مذهبها هم بهش گرایش پیدا می کنند ایشان شایستگی ندارد در دین اسلام باشد برای همین هم راه بهشت بسوی جهنم کج کرده

  11. محسن:

    خواندن اخبار به منظور بالابردن سطح دانش عمومی لازم است ولی خواهشا در مورد افراد اظهار نظر شخصی نفرمایید که هر کس اختیار زندگی خودش را دارد ما که اینقدر حسورانه به خود اجازه اظهار نظر میدهیم آیا خود از هر گناهی مبراهستیم منکه غم سنگین بر قلب بهزاد فراهانی را بخوبی حس میکنم چرا دیگر این زخم کهنه را نیشتر بزنم پس کو همدلی وهم زبانی

  12. محمد از چالوس:

    سلام خسته نباشید عزیز جانم اینقدر اخبار مهم مملکتی اعم از اقدامات و کارهای سازندگی و همچنین مشکلات و نواقص در مملکت هست که بگوش علاقمندان و حتی دولتمردان برسانید که دیگر وقت برای اعلام اینگونه اخبار صد من یه قاز نیست . عزیزان زحمتکش این سامانه محبت کنید اینقدر این دختر جلف عوضی رو بزرگ نکنید بدرک که مرده یا نمرده گفتن این اخبار جز اینکه مهمش کنه و بت ازش بسازه نتیجه دیگه ای نداره بجاش به اخبار مهم ایثارگران زحمتکش و بی ریا در کلیه صحنه ها بویژه مدافعین حرم و همچنین ساده زیستی این افراد رو بتصویر بکشید تا کمی از فشار چشم و هم چشمی در زندگی مردم که مث خوره داره از بین میبره و موجب اکثر اختلافات خانوادگی و ناهنجاریها شده بپردازید ول کنید این جور ادمای وطن و خود فروش رو. یعنی در مملکت و جهان اصلا خبار مهم و حساس وجود نداره؟ که به یسری از مسایل بی ارزش میپردازید و اتلاف هزینه میکنید و این فرهنگ بی ارزشی رو بنوعی تبلیغ میکنید؟ کمی به فکر مملکت باشیم بخدا بایستی حوابگوی این دنیا و اون دنیا به فرزندانمان باشیم.
    با آرزوی موفقیت و همچنین تشکر از شما بابت زحمت مطالعه این درد دل

    • کیان:

      برات متاسفم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.