“خداحافظ بچه” دوشنبه خداحافظی می‌کند!

سریال «خداحافظ بچه» که از اول ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه سیماست، شامگاه یکشنبه ـ ۲۹ مرداد ماه ـ پخش نخواهد شد تا قسمت پایانی این سریال، دوشنبه ـ سی‌ام مرداد ماه ـ به روی آنتن برود.

 

mehraveh-shahram

 

به گزارش “۱ پارس” به نقل از ایسنا, سریال «خداحافظ بچه» به کارگردانی منوچهر هادی، همچنان مراحل پایانی تصویربرداری‌ را می‌گذراند و گروه مشغول گرفتن سکانس‌های آخر این مجموعه هستند تا دوشنبه بتوانند آخرین قسمت از این سریال را به روی آنتن ببرند.

 

آخرین قسمت از سریال «خداحافظ بچه» با مدت زمان بیشتر و به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن می‌رود. «خداحافظ بچه» همچنین در قسمت شنبه شب خود که کوتاه‌تر از قسمت‌های معمول بود، سعی کرد به برخی انتقادها پاسخ دهد.

 

بر این اساس در این قسمت، شخصیت «رعنا» با انتقاد از عملکرد «لیلا» و «مرتضی» در خصوص نوشتن خطاهایشان (بچه دزدی‌ها) در یک دفترچه و موکول کردن جبران این اشتباهات به آینده، از آنان خواست که این کار را کنار بگذارند.

 

در روزهای اخیر برخی منتقدان با انتقاد به بخش‌هایی از «خداحافظ بچه»، این سریال ماه رمضانی را دارای وجوه بدآموزی دانسته بودند.

 

همچنین آخرین قسمت از سریال «راز پنهان» شبکه یک سیما به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی یکشنبه‌ شب ـ ۲۹ مرداد ماه ـ به روی آنتن می‌رود.

 

سریال «چمدان» شبکه دو سیما، تنها سریالی بود که از میان سایر سریال‌ها زودتر به پایان رسید و آخرین قسمت آن شنبه ـ ۲۸ مرداد ماه ـ به روی آنتن رفت.

 

پخش تمامی سریال‌های ماه مبارک رمضان از همان روز اول ماه رمضان و همزمان با هم، آغاز شد.

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.