خداداد:خیلی‌ها دوست‌ندارند پیروانی موفق‌شود

   مدیر فنی باشگاه ابومسلم خراسان در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خراسان، عنوان کرد: حقیقتا نسبت به اتفاقات فصل گذشته دلگیر بودم اما نمی‌توانم عشق و علاقه خود را نسبت به ابومسلم پنهان کنم و به همین دلیل این پست را قبول کردم.

وی با بیان اینکه نمی‌خواهم به عنوان مربی در مشهد فعالیت کنم، افزود: شرایط مدیریت فنی فرق می‌کند و دردسر آن کمتر است و از آنجایی که حشمت مهاجرانی از من خواست از پیکره ابومسلم جدا نشوم، این پیشنهاد را پذیرفتم.

وی در مورد شرح وظایف خود در ابومسلم اظهار کرد: هر کمکی که از دستم بربیاید برای غلامحسین پیروانی انجام می‌دهم؛ او از بهترین مربیان ایران بوده و از همه لحاظ مورد تایید است و امیدوارم بتوانم برای مجموعه ابومسلم مفید باشم.

عزیزی تصریح کرد: متاسفانه جو فوتبال شهر مشهد سالم نیست و غلامحسین پیروانی نیز آشنایی با این جو ندارد و حداقل کار من این است که به عنوان یک همکار حاشیه‌ها را برای او جمع کنم چون متاسفانه خیلی‌ها دوست ندارد غلامحسین پیروانی در ابومسلم موفق شود.

وی ادامه داد: بعضی‌ آقایان در مصاحبه‌های خود مظلوم‌نمایی می‌کنند و این آدم‌های ناسالم سعی دارند خود را به ابومسلم نزدیک کنند اما تمام تلاش خود را خواهم کرد که این اتفاق نیفتد.

مدیر فنی باشگاه ابومسلم خراسان خاطرنشان کرد: اگر غلامحسین پیروانی بخواهد حتی در بحث یارگیری و مذاکره با بازیکنان در اختیار او خواهم بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.