خدمات دولت منتخب شأن نظام را در دنیا حفظ خواهد کرد/انتظار مردم چیزی جز خدمت از سوی دولت نیست

فروردین ۱۴۰۳

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: انتظار مردم از دولت تازه چیزی جز خدمات سازنده براساس گفتمان اعتدال‌گرایانه نیست که از این طریق شأن نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا حفظ خواهد شد.

“صدیقه شاکری” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عوامل موثر در پیروزی ایران در برابر نقشه‌‌های شوم دشمن اظهار داشت: ملت ایران همیشه با حفظ وحدت در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی کرده و در تمامی عرصه‌ها برای سربلندی کشور تلاش مضاعف از خود نشان داده و هیچ‌گاه به توطئه‌ها و اهانت‌های دشمن گوش فرا نداده است.

وی با بیان اینکه مسولان نباید حمایت‌های ملت را تحت هیچ شرایطی نادیده بگیرند؛ گفت: ملت باید با حمایت و راهنمایی‌های منصفانه و انتقاد‌های سازنده خود در جهت پیشرفت و اعتلای کشور گام‌بردارد و با بی‌احتیاطی‌های خود آب به آسیاب دشمن نریزد.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه انتظار مردم از دولت تازه چیزی جز خدمات سازنده براساس گفتمان اعتدال‌گرایانه نیست خاطرنشان کرد: خدمت سازنده از سوی دولت و کابینه‌اش در طی ۴ سال، شأن نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا حفظ خواهد کرد و ایران اسلامی بعنوان یک قطب در دنیا قطعا برای بار دیگر دشمنان را در پیش بردن توطئه‌هایشان ناکام خواهد گذاشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.