خروج توده ۷ کیلویی از بدن بانوی ایرانی! +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا : مسئول روابط عمومی بیمارستان‌ کمالی از خارج‌کردن یک توده هفت‌کیلویی از بدن یک بیمار خبر داده است.
«فاطمه شهبازی» اظهار کرده است: عصر دیروز(جمعه سوم دی‌ماه) یک زن ۴۹ ساله برای خارج کردن توده‌ای‌ که از مدت‌ها پیش در تخمدان سمت راستش جا خوش‌کرده بود به بیمارستان شهید کمالی مراجعه‌ کرد.
وی ادامه داد: این بیمار در ابتدا متوجه وجود توده در بدنش نشده بود و تصور می‌کرد با زیاد شدن وزنش دچار افزایش حجم شکم شده است.
مسئول روابط عمومی بیمارستان‌ کمالی افزوده است: این خانم به‌علت درد در ناحیه شکم به بیمارستان مراجعه‌کرده و پس از انجام آزمایش‌های مختلف متوجه وجود توده در شکم خود شد.
شهبازی خاطرنشان کرده است: بالاخره این بیمار عصر دیروز(جمعه سوم دی‌ماه) برای خارج‌ کردن توده بستری شد و یک تیم پزشکی هفت نفره با دو نفر متخصص مسئولیت عمل وی را به عهده‌ گرفتند.
وی توضیح داد: خارج کردن توده از شکم این بیمار بیش از دو ساعت طول کشید و درنهایت یک توده هفت کیلویی از بدن وی خارج شده است.
مسئول روابط عمومی بیمارستان‌ کمالی یادآور شده است: هم‌اکنون وضعیت عمومی این زن خوب است و به‌زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

خروج توده ۷ کیلویی از بدن بانوی ایرانی! +عکس


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.