“خروس زری،پیرهن پری” و “بز و بزغاله” ۲ انیمیشن جدید

۲ انیمیشن جدید “خروس زری، پیرهن پری” و “بز و بزغاله” وارد شبکه نمایش خانگی شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینماممتازنیوز، به تازگی دو انیمیشن «خروس زری،پیرهن پری» ساخته سید علی مفضلی به اضافه انیمیشن «ماجراهای بز و بزغاله ها» به نویسندگی مرجان کشاخی وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

این داستان که سال ها پیش در قالب نوار کاست ارائه شده و شامل خاطرات کودکی بسیاری از بزرگسالان امروز است داستان خروسی را روایت می کند که هدف طعمه روباهی مکار قرار می گیرد ولی دوستان خروس هر بار مانع شکست خوردن خروس زری می شود.
این فیلم با تکنیک سه بعدی دیجیتال توسط گروهی با همکاری متخصصان اصفهانی از سال ۱۳۸۶ شروع شد و سال ۱۳۸۹ دیپلم افتخار جشنواره فیلم کودک را برد.
فیلم ۳۴ دقیقه ای “خروس زری و پیرهن پری” موضوعی موزیکال و کودکانه دارد و در قالب دی وی دی به همراه مجموعه انیمیشن ماجراهای “بز و بزغاله ها” را به علاقه مندان انیمیشن و سینمای کودک عرضه شده است از دیگر عوامل تولید “خروس زری و پیرهن پری” می توان به بهرام دهقانیار آهنگساز و شهرزاد جهانبازی فیلمنامه نویس اشاره کرد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. غلامرضا شجاعی:

    سلام .. مدتها پیش این دی وی دی خروس زری رو واسه پسرم خریدم. خیلی نسبت به این انیمیشن علاقه داره. به حدی که الان دی وی دی شکسته و پسرم بخاطر این مریضه.هرجایی رفتم نتونستم گیر بیارم. راهنماییم کنید که باید چیکار کنم و از کجا گیر بیارم … با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.