خرید اینترنتی بیمه نامه شخص ثالث

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

بیمه پارسیان برای مشتریان خود امکانی را فراهم کرده است که برای خرید و یا الحاقیه مازاد تعهدات بیمه ثالث بدون مراجعه حضوری از طریق اینترنت بیمه‌نامه شخص ثالث خریداری کنند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار ممتاز نیوز، بیمه پارسیان برای مشتریان خود امکانی را فراهم کرده است که برای خرید و یا الحاقیه مازاد تعهدات بیمه ثالث بدون مراجعه حضوری از طریق اینترنت بیمه‌نامه شخص ثالث خریداری کنند.

بیمه پارسیان و پورتال جامع خودرو کشور اقدام به طراحی و راه‌اندازی بستر صدور بیمه‌نامه خودرو از طریق فضای مجازی (اینترنت) کرده‌اند که در این سیستم در فاز اول این طرح که از اسفندماه سال قبل آغاز شده بود، مشتریان بیمه پارسیان توانستند الحاقیه مازاد تعهدات بیمه ثالث خود را بدون مراجعه به شعب و نمایندگی‌های بیمه پارسیان و تنها از طریق اینترنت در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری کنند.

پس از اتمام موفقیت آمیز این طرح، بیمه پارسیان فروش اینترنتی بیمه‌نامه شخص ثالث را هم‌اکنون از طریق مراجعه به پورتال شرکت به آدرس www.parsianinsurance.ir امکان پذیر کرده است.

در شرایط چگونگی امکان خرید بیمه نامه شخص ثالث آمده است که در صورتیکه بیمه‌نامه شخص ثالث مورد درخواست شما دارای شرایط ذیل باشد، امکان تمدید به روش اینترنتی میسر خواهد بود:

۱-۱ بیمه‌نامه شخص ثالث (قبلی) شما‌ می‌بایست متعلق به شرکت بیمه پارسیان و دارای اعتبار باشد.

۱-۲ حداکثر ۳۰ روز تا انقضاء بیمه‌نامه شما باقی مانده باشد.

۱-۳ خودروی شما سواری با کاربری شخصی باشد.

۱-۴ حداکثر یکی از کوپنهای بیمه‌نامه شخص ثالث قبلی شما استفاده شده باشد. (در سال قبل از محل بیمه‌نامه شخص ثالث بیش از یک بار خسارت پرداخت نشده باشد)

این اقدام برای اولین بار در تاریخ صنعت بیمه کشور توسط بیمه‌ پارسیان صورت گرفته و دستاوردی تازه در حوزه تجارت الکترونیکی در این صنعت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.