خزر امسال ۴۰ درصد بیشتر از پارسال قربانی گرفت – اخبار اجتماعی

به گزارش خبر آنلاین سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد، در تابستان امسال ۲۲۲ نفر در سواحل دریای خرز در سه استان گیلان، مازندران و گلستان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند، که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد جان باختگان ۱۵۴ نفر بود، ۴۴٫۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش سازمان پزشکی قانونی از کل غرق شدگان تابستان امسال در سه استان گیلان، مازندران و گلستان ۲۰۰ نفر مرد و ۲۲ نفر زن بودند، همچنین در این مدت بیشترین میزان غرق شدگی با ۱۰۴ فوتی در مرداد ماه ثبت شده است.

 در نیمه اول امسال ۳۰۷ نفر در سه استان گیلان، مازندران وگلستان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار فوتی های ناشی از غرق شدگی ۲۱۰ نفر بود، ۴۶٫۱ درصد افزایش یافته است.

بنا براین گزارش ازکل فوتی های غرق شدگی در شش ماه اول امسال ۲۷۵ نفر مرد و ۳۲ نفر زن بودند، همچنین ۱۰۹ نفر از افراد فوت شده در سن ۲۱ تا ۳۰ سال قرار داشتند که ۳۵٫۵ درصد کل غرق شدگان را شامل می شود.

در شش ماه اول امسال استان مازندران با ۱۸۲ فوتی بیشترین میزان مرگ ناشی از غرق شدگی را دارد و استان های گیلان با ۹۲ فوتی و گلستان با ۳۳ فوتی در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

همچنین سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد، در نیمه اول امسال میزان غرق شدگی در مرداد ماه با ثبت ۱۰۴ فوتی بیش از دیگر ماه های سال بوده که ۷۰ نفر آن ها در سواحل استان مازندارن، ۲۸ نفر در سواحل استان گیلان و شش نفر در سواحل استان گلستان غرق شده اند.
۴۵۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.