خسرو حیدری: نباید درخواب برد کره جنوبی بمانیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: باید تلاش بیش از حدی برای پیروز ازبکستان انجام بدهیم و در خواب برد کره جنوبی نمانیم.

خسرو حیدری مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از چند روز قبل تمرینات خوبی را برای بازی با ازبکستان آغاز نموده ایم که شرایط ایده آلی از سوی تیم ملی حکم فرماست و برای هر چه بهتر آماده شدن نفرات یک بازی تدارکاتی با تیم ملی تاجیکستان خواهیم داشت که امیدواریم با برگزاری این دیدار به آمادگی مطلوب برای بازی با ازبکستان برسیم.

وی ادامه داد: نباید در خواب برد کره جنوبی بمانیم و با سعی و تلاش بیشتر خود را برای دیدار سخت ازبکستان آماده کنیم چون ازبکستان حریف سخت تری نسبت به کره جنوبی خواهد بود.

حیدری در مورد دیدار تدارکاتی تاجیکستان اضافه نمود: برگزاری دیدار تدارکاتی تاجیکستان صلاحدید کادر فنی بود که کی روش و سایر مربیان نظر دادند که تاجیکستان می تواند حریف خوبی برای آماده شدن برای بازی سخت با ازبکستان باشد.

وی در مورد حمایت هواداران از بازی ازبکستان گفت: اتحاد مردم و رسانه ها برای حمایت تیم ملی در بازی با کره جنوبی بسیار تعیین نماینده بود که این مسئله اتحاد و همدلی سبب شکست کره جنوبی شد و امیدوارم هواداران دوباره ورزشگاه آزادی را برای بازی با ازبکستان پر نمایند تا دوباره یک حریف سخت را در راه صعود به جام جهانی شکست دهیم.

حیدری خاطر نشان نمود: تمرینات هم اکنون بدون لژیونرها ادامه دارد ولی با اضافه شدن اشکان دژاگه و قوچان نژاد تمرینات به بهترین شکل برگزار شد و با حضور آنها ترکیب تیم ملی هماهنگی خاصی خواهند داشت.

وی ادامه داد: امیدوارم با شرایط خوبی در تیم ملی وجود دارد بازیکنان با یک بازی خوب تدارکاتی آماده و پر قدرت در مقابل ازبکستان شوند و با ۱۳امتیاز در صدر جدول گروهمان قرار بگیریم.

حیدری در مورد برگزاری جام حذفی گفت: برگزاری جام حذفی به ضرر ملی پوشان خواهد بود چون ملی پوشان به غیر از بازی های ملی ، درگیر مسابقات مختلف لیگ و جام حذفی می شوند و این مسئله سبب خستگی بازیکنان می شود.

وی در ادامه تصمیم گیری در مورد برگزاری مسابقات جام حذفی بر عهده مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر فوتبال است که این عزیزان باید در مورد جام حذفی پاسخ گو باشند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.