خشم مسلمانان از پوستر جنجالی در آلمان

تابناک: مسلمانان آلمان از تبلیغات اخیر برلین که گرایش‌های اسلامی جوانان را نشانه دست داشتن آن‌ها در «فعالیت‌های تروریستی» می‌داند خشمگین شده‌اند.

به گزارش پرس تی وی چهار گروه مسلمان در واکنش به یک پوستر جنجال‌برانگیز ضد اسلامی که وزارت کشور آلمان منتشر کرد، به شدت آن را محکوم کردند و گفتند چنین اقدامی «متهم کردن جمعی» چهار میلیون مسلمان در آلمان است.

در پی این اقدام، گروه‌های برجسته اسلامی «شورای مرکزی مسلمانان آلمان»، «اتحادیه ترک- اسلامی امور مذهبی»، «فدراسیون مراکز فرهنگ اسلامی» و «انجمن اسلامی بوسنی‌های آلمان» نیز همکاری امنیتی خود با دولت برلین پایان داده‌اند. بر اساس همکاری، مساجد به دولت آلمان در یافتن مظنونان به تروریست کمک می‌کردند.

این پوستر تصاویری از جوانان مسلمان را نشان می‌دهد که روی آن نوشته شده بود «گمشده» و از خانواده‌های آلمانی می‌خواهد که در صورت مشاهده هرگونه اقدام پنهانی از سوی پسران خود با سرویس مشاوره دولتی تماس بگیرند.

همچنین، بر روی این پوستر نوشته شده است: «این پسر ماست. ما او را گم کرده‌ایم، زیرا او دیگر مانند گذشته نیست. ما می‌ترسیم متعصبان مذهبی و گروه‌های تروریست موجب شوند آن‌ها را به طور کامل از دست بدهیم.»

برلین قرار است این پوستر را از ماه سپتامبر در مراکز خرید بزرگ و خیابان‌ها توزیع کند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.