خشم هواداران منچسترسیتی از اظهارات گواردیولا

اختلاف نظر بین هواداران منچسترسیتی و سرمربی این تیم در چند روز اخیر بالا گرفته است.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت بازر، بسیاری از هواداران منچسترسیتی به اظهارات پپ گواردیولا با عصبانیت واکنش نشان داده اند. این مربی از تعداد کم تماشاگران در بازی لیگ قهرمانان مقابل آر بی لایپزیگ شکایت کرده بود. پس از اینکه رئیس انجمن هواداران منچسترسیتی نیز انتقاداتی را مطرح کرد، گواردیولا از انتخاب کلمات خود دفاع کرد و حاضر به عذرخواهی نشد.

سرمربی منچسترسیتی پس از میزبانی لیگ قهرمانان مقابل RB لایپزیگ گفت: من می خواهم افراد بیشتری شنبه به بازی بعدی بیایند.

تنها ۳۸ هزار تماشاگر در ورزشگاه اتحاد بودند. در واقع ۵۵ هزار نفر می توانستند به ورزشگاه بیایند و این باعث تعجب مربی سیتیزن ها شد.

گواردیولا در مصاحبه با بی تی اسپورت گفت: ما شنبه آینده به تماشاگران بیشتری نیاز داریم زیرا خسته خواهیم شد. من از همه تماشاگران خود دعوت می کنم شنبه آینده بیایند و بازی را تماشا کنند.

کوین پارکر رئیس انجمن هواداران منچسترسیتی گفت: پپ گواردیولا دشواری برخی افراد را برای حضور در بازی چهارشنبه شب در اتحاد درک نمی کند. برخی از بچه ها باید درباره آنها فکر کنند، شاید آنها نتوانند از پس آن برآیند و هنوز برخی مشکلات کووید وجود دارد. نمی دانم چرا او در این مورد اظهار نظر می کند.

در کنفرانس مطبوعاتی بعدازظهر جمعه روزنامه نگاران انگلیسی در مورد انتقاد هواداران با مربی سیتی صحبت کردند. گواردیولا گفت: من بخاطر آنچه گفتم عذرخواهی نمی کنم. ما به حمایت هواداران نیاز داریم.

منچسترسیتی شنبه در لیگ برتر به مصاف ساوتهمپتون می رود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.