خشونت رمز موفقیت چینی ها در المپیک+تصاویر

روزنامه دیلی میل انگلیس در گزارشی با عنوان “اردوگاه های شکنجه کودکان المپیک در چین” به راز موفقیت چینی ها در کسب تعداد زیادی مدال طلا در المپیک ۲۰۱۲ لندن پرداخت.

در این رابطه، یک گزارش تصویری که روزنامه بریتانیایی دیلی میل منتشر کرد، نشان می دهد که چینی ها برای پیش افتادن در کسب مدال های طلای المپیک، کودکان را در اردوگاه های ورزشی به انجام تمرین های طاقت فرسا که شبیه به شکنجه است، وادار می کنند.

روزنامه دیلی میل در این گزارش، عکس کودکی در حدود چهار یا پنج ساله را نشان داد که از شدت و سختی تمرین ها گریه و زاری می کند.

در این تصویر ظاهرا مربی ژیمناستیک چینی برای نرم کردن ماهیچه های این کودک بر روی پاهای وی ایستاده است. روزنامه الوطن بحرین در گزارشی نوشته است که اینگونه تمرین های طاقت فرسا در کشورهای پیشرفته، تنها در سن بلوغ انجام می شود.

در چین کودکان مستعد در رشته‌ های مختلف پس از شناسایی به اردوگاه های ورزشی به دور از خانواده هایشان فرستاده می شوند تا در آنجا برای کسب مدال های المپیک به تمرینهایی شبیه شکنجه تن دهند.

بر اساس این گزارش: “برغم دلخراش بودن این عکس ها اما اکنون مشخص شد که چرا چینی ها در ورزشهایی نظیر ژیمناستیک و شنا طلا آور المپیک هستند.”

این گزارش می افزاید که بر دیوارهای اردوگاه‌های ورزشی کودکان چین، کلمه “طلا” نقش بسته است تا پیوسته هدف از این تمرینات به آنها یادآوری شود. روزنامه الوطن در ادامه نوشته است : “چینی ها در اردوگاه های ورزشی به این کودکان می آموزند که تنها هدف آنها در این دنیا شکست دادن آمریکایی ها و رفتن بر بالای سکوی قهرمانی است.”

این درحالیست که در رقابت های المپیک ۲۰۱۲ لندن چین تا روزهای آخر پیشتاز برندگان مدال ها بود تا اینکه نهایتا در مراحل پایانی آمریکا با ۱۰۴ مدال در صدر فهرست کسب مدال ها قرار گرفت و چین با ۸۷ مدال جایگاه دوم را در این دوره از المپیک به خود اختصاص داد.

داغ کن - کلوب دات کام ارسال به کلوب


Latest news from our site

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.