خطر از بیخ گوش علی کریمی گذشت

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

علی کریمی

 

غیبت علی کریمی در تمرین عصر شنبه تراکتورسازی همه را نگران کرد. شماره هشت تراکتورسازی که در بازی هفته اول آمادگی بالایی نداشت، دیرتر از بازیکنان دیگر تراکتور وارد زمین شد اما با تیم تمرین نکرد. بلافاصله مشخص شد همان مصدومیت کهنه سراغ جادوگر آمده است.
مصدومیت همسترینگ که کریمی آن را پیامد مصدومیت تلخ سال ۲۰۰۵ در مونیخ دانسته است. حالا با بالا رفتن سن جادوگر و ضعیف شدن عضلات او، این مصدومیت گاه‌ و بیگاه به سراغش می‌آید. برای مثال در فصل قبل یک بار در ابتدای لیگ کریمی با این مصدومیت مواجه شد که توانست آن را پشت سر بگذارد.
مصدومیتی که در بازی دوستانه تیم ملی با تاجیکستان در آذر ماه سراغ او آمد و سبب خانه‌نشینی‌اش تا نیم‌فصل شد. با آغاز نیم‌فصل دوم کریمی به ترکیب پرسپولیس برگشت و برای یحیی گل‌محمدی درخشید اما در چهارمین بازی در قم دوباره با مصدومیت همسترینگ مواجه شد. مصدومیتی که این بار تا پایان فصل دست از سرش بر نداشت و را از بازی در لیگ و تیم ملی محروم کرد.
کریمی تنها توانست خود را به فینال جام حذفی برساند و دقایقی برای پرسپولیس بازی کند. حالا دوباره همان مصدومیت لعنتی سراغ جادوگر آمده؛ «همسترینگ». و این بدترین خبر برای تبریزی‌ها و مجید جلالی می‌تواند باشد که در خریدن نکونام هم ناکام مانده‌اند.
با این حال خبر خوشحال‌کننده اینکه دکتر مولایی صبح دیروز گفت: «مصدومیت همسترینگ کریمی جزئی بود و با فیزیوتراپی توانستیم آن را برطرف کنیم. او امروز یا فردا به تمرین گروهی برمی‌گردد و مصدومیت نگران‌کننده‌ای ندارد. دیگر در اختیار کادر فنی است اما کریمی می‌تواند در بازی با گسترش‌فولاد برای تراکتورسازی بازی کند.»

این بار که خطر از بیخ گوش شماره هشت تراکتورسازی قبل است. خطری که احتمالا امسال بارها او را تهدید خواهد کرد.

 

روزنو

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.