خطر بزرگ مرگ باورهای مذهبی

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

ریشه زنی مذهبی با آغاز جنگ فرهنگی هشدار خطری بزرگ بر مرگ حتمی باورهای مذهبی و مهدویت است.

مجید ابهری دکتر علوم رفتاری و آسیب های اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: وهابیان با تربیت گروهی از افراد و با اهدافی خاص، با گسترش آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد،‌ سقط جنین، طلاق، خودکشی و انحرافات جنسی از دیرباز و ترویج آسیب های اجتماعی نوظهور همچون عرفان های کاذب، الینکارد، کاوالا، شیطان پرست ها، جن گیری و فال گیری درصددند تا جامعه را فلج و نابود سازند.
 
وی افزود: وهابیان بیشتر دنبال ریشه زنی اندیشه های ناب مهدودیت و امامت با تزریق بد حجابی در جامعه هستند. آنها در ابعاد فرهنگی، دینی، سیاسی و اقتصادی بدون خونریزی و هیچ گونه جبری از طریق شبکه های ماهواره ای سایت های مجازی و اینترنتی اقدام به جنگ با باورهای مذهبی می کنند.
 
ابهری گفت: از آنجا که ایران تنها کشور شیعه ی جهان و الگوی تمام کشورهای مسلمان، شیعه و سنی است.وهابیان به پشتوانه ی صهیونیست ها با ایجاد شبهه و القای باورهای غلط بر مهدویت، امام زمان های غیر واقعی و عرفان های دروغی باورهای غلط را بین جوانان با استفاده از سایت های اینترنتی، حمله به زیارتگاه ها، عدم اعتقاد به زیارت، توسل و شفاعت به اندیشه های ناب عرفان اسلامی و شیعه، رواج می دهند.
 
وی افزود: با شبهه سازی به باورهای اصیل شیعه حمله می کنند. مهدویت و امامت را سد محکمی بر سر راه و موفقیتشان در طرح ها و اهدافشان می دانند. در حقیقت تضعیف باورهای مذهبی، افزایش آسیب های اجتماعی و افزایش آسیب های اجتماعی تضعیف باورهای مذهبی را به دنبال دارد.
 
وی در پایان با تاکید بر اهمیت نقش ایمان بر کاهش آسیب های اجتماعی و فعالیت وهابیان گفت: گرایش جوانان به سمت اسلام، مهدویت و امامت، تقویت و گسترش باورهای مذهبی در جامعه به طور چشمگیری از گسترش فعالیت وهابیان و افزایش آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.