خطیب : شکوفایی کشتی کشورمان دور از انتظار نبود

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به لندن ، حجت الله خطیب در این گفت و گو که در سالن کشتی مجموعه اکسل این شهر انجام شد افزود : خوشبختانه کشتی ایران در مسابقات آسیایی و جهانی خوش درخشید و با توجه به زحماتی که کادر فنی این دو رشته می کشند انتظار آن را داشتم که در المپیک هم شاهد درخشش ورزشکارانمان باشیم.

وی گفت : در حال حاضر از نظر جایگاه بین المللی کشتی ایران در وضعیت خیلی خوبی است و خوشبختانه مسایل قبل را در این رشته نداریم.

خطیب در خصوص داوریهای کشتی در این دوره گفت : داوریها خیلی خوب شده است و ما تا این لحظه مشکلی نداشتیم و مسوولان فیلا هم اطمینان کافی برای ادامه این روند را به ما داده اند.

وی افزود : لازم است تا در اینجا از سرمربیان و کادر فنی کشتی فرنگی برای زحمات شبانه روزی خودشان در ایجاد آمادگی تا این حد در کشتی گیران ما تقدیر نمایم و با صراحت می گویم که اگر این زحمات نبود ما شاهد اوج کشتی کشورمان درسطح المپیک نبودیم.

خطیب با اشاره به ورود روز سه شنبه آزاد کاران ما به لندن گفت : تمام ورزشکاران آزاد کار ما در وضعیت عالی بسر می برند و انشاءالله با آغاز مسابقات کشتی آزاد شاهد درخشش آنها خواهیم بود.

۱۶۴۷/

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۴۷۴۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.