خلاصه نوشتاری کتایون ریاحی در خندوانه

خلاصه نوشتاری کتایون ریاحی در خندوانه را در ادامه می خوانید

hb1z2bqwrsymsnssngm1 خلاصه نوشتاری کتایون ریاحی در خندوانه

کتایون ریاحی شب گذشته در برنامه خندوانه حضور پیدا کرد و بعد از مدت‌ها به قاب تلویزیون برگشت.

کتایون ریاحی در برنامه شب عید فطر خندوانه شبکه نسیم حاضر شد و از خاطرات دوران کودکی خود، علت دوری از تلویزیون و سینما و آرزو‌هایش گفت.

در این برنامه رامبد جوان از کتایون ریاحی درباره علت کنار گذاشتن بازیگری پرسید که ریاحی در پاسخ گفت: دوازده سال است که بازیگری نمی‌کنم چون فکر می‌کنم نقش مهم تری در زندگی دارم که باید آن را به بهترین شکل انجام دهم.

ریاحی در ادامه گفت: در حال حاضر کارهای مهم تری دارم از جمله فعالیت در بنیاد نیکوکاری «کیش مهر کتایون» که مخفف آن کمک می‌شود. در این بنیاد ما به بچه‌های ناشنوا برای کاشت حلزون کمک می‌کنیم چرا که در ایران تقریبا هزار کودک ناشنوای این چنینی به دنیا می‌آید که غالبا به کمک نیاز دارند. در عرض سه سال در بنیاد کمک، به ٢٠١ کودک ناشنوا کمک کردیم که شنواییشان را به دست بیاورند.

او در بخش دیگری از حرف‌هایش به کودکی‌اش اشاره کرد و گفت: بچه که بودم عاشق سرعت بودم و همیشه در دویدن و دوچرخه سواری از همه جلو می‌زدم برای همین به «کتی سرعت» معروف بودم!

کتایون ریاحی همچنین به کناره گیری ۱۲ ساله خود از بازیگری بعد از فیلم یوسف (ع) اشاره کرد و راجع به فرج الله سلحشور گفت: سلحشور انسان نیکی بود و آن موقع که من با ایشان کار می‌کردم، حس امنیت بسیاری داشتم و دلایل زیادی برای نیک شمردن او دارم.

او ادامه داد: در کنار این‌ها متأسفانه من زمانی که از او گفتم مورد انتقاد شدیدی از جانب برخی از همکارانم واقع شدم، ولی در هر حال این‌ها هم دلیل نمی‌شوند که من حرفم را تغییر دهم.

کتایون ریاحی در قسمت دیگری از برنامه خندوانه راجع به ویژگی‌هایی شخصیتی خودش صحبت کرد و گفت مهربان و انسان دوست و انسان گریز است. و بعد پرسید ویژگی بعدی را بگویم؟ که در پاسخ به درخواست حاضران گفت «من گاو هستم»! یعنی نشانم این است و برای اطرافیان فایده زیادی دارم اما تا وقتی عصبانی نشده‌ام.

جناب خان قبلا از لبخند ۱۰ ثانیه‌ای معروف آمد و گفت اتفاقا من هم گاو هستم و برای اطرافیانم سودمندم! کتایون ریاحی در پاسخ به درخواست رامبد جوان برای بازگشت مجدد به بازیگری با یک سریال یا فیلم سینمایی گفت: اتفاقا بیشتر کارهای من تلویزیونی است و به سینما هم مدیونم.

جناب خان هم امضایی از کتایون ریاحی گرفت و بعد با کلک آن را به عنوان امضا پای قرارداد فیلم سینمایی «سمبوسه‌های داغ» جا زد که قرار است کتایون ریاحی با آن به دنیای بازیگری بازگردد!

کتایون ریاحی در قسمتی دیگر از خندوانه گفت: اگر رییس جمهور بودم تحصیل و درمان را رایگان می‌کردم.

۵۰۸

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.