خلبان هواپیما ربا خودکشی کرد

پس از آنکه تلاش خلبان آمریکایی برای ربودن هواپیما از فرودگاهی در ایالت “اوتا” ناکام ماند، هواپیماربا با شلیک گلوله‌ای به سرش، خودکشی کرد.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، روزنامه انگلیسی گاردین نوشت یک خلبان آمریکایی مظنون به کشتن نامزد خود، یک هواپیمای مسافربری را ربوده بود تا بتواند فرار کند، در میانه راه سقوط کرد و سپس خود را به ضرب گلوله کشت.

“برایان هدگلین” ۴۰ ساله، نیمه شب گذشته به فرودگاه “سنت جورج” اوتا رفت و به طور مخفیانه با جت “اسکای وست” آماده فرار شد اما یکی از بالهای هواپیما به ساختمان ترمینال فرودگاه برخورد کرد و سپس هواپیما به خودرویی برخورد کرد که در پارکینگ پارک شده بود و خلبان هرگز نتوانست این هواپیما را از فرودگاه خارج کند.

بر اساس این گزارش، یکی از افسران پلیس آمریکا در ساعت ۱۲:۴۵ به وقت محلی در حال گشت‌زنی بود که موتوسیکلتی روشنی را در خارج از نرده‌های پیرامون فرودگاه پیدا کرد و زمانیکه اطراف را می‌گشت تا صاحب آن را پیدا کند، با هواپیمای مذکور روبرو شد.

مأمور پلیس پس از بررسی موضوع، هدگلین را در داخل هواپیمای مذکور در حالی پیدا کرد که یک زخم ناشی از شلیک گلوله بر سر وی ایجاد شده بود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.