خلعتبری: می‌خواهیم قهرمان حذفی و لیگ شویم

۱فروردین ۱۳،

محمد رضا خلعتبری در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و همچنین آخرین وضعیت مصدومیتش ضمن بیان مطلب فوق گفت: مصدومیت من از ناحیه چهار سر بالای ران پای چپ است. با تلاش تیم پزشکی سپاهان شرایطم خیلی بهتر از قبل شده و در حال فیزیوتراپی کردن هستم. در حال حاضرهمه تلاش خود را می کنم تا خود را به بازی حساسی که روز شنبه مقابل تیم استقلال داریم برسانم.

وی در همین خصوص افزود: خوشبختانه پزشکان از روند بهبودی مصدومیت من رضایت دارند و گفته اند اگر مشکل خاصی پیش نیاید به بازی با استقلال خواهم رسید.

به نقل از مهر، مهاجم ملی پوش تیم سپاهان در خصوص بازی با استقلال تاکید کرد: درست است که بازی ما با استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود اما مطمئنم هواداران سپاهان ما را تنها نخواهند گذاشت. با توجه به فشردگی بازی های دو تیم سپاهان و استقلال در جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر، هر دو تیم کار سختی پیش رو دارند اما چون برنده این دیدار فینالیست جام حذفی می شود چاره ای جز شکست استقلال نداریم.

وی تاکید کرد: با اینکه شرایط سختی داریم و سه روز پس از بازی با استقلال باید به مصاف الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا و سه روز بعد از آن نیز باید با تیم نفت تهران بازی کنیم اما انگیزه زیادی داریم تا با شکست استقلال فینالیست جام حذفی و در نهایت قهرمان این جام شویم. با توجه به اینکه در رقابت‌های لیگ برتر نیز شانس قهرمانی داریم، در فصل جاری به دنبال این هستیم که برای اولین بار قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در یک فصل را تجربه کنیم.

خلعتبری در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران نیز تاکید کرد: من دیدم که بازیکنان در اردوی دوبی شرایط خوب و انگیزه بالایی دارند تا تیم ملی کویت را در زمین خود شکست دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی می تواند مستقیم به رقابت‌های جام جهانی برزیل صعود کند تاکید کرد: درست است که با شکست مقابل تیم ملی ازبکستان کارمان برای صعود مستقیم به رقابت‌های جام جهانی سخت شده است اما هنوز هم ناامید نشده ایم. ما با کسب ۶ امتیاز مقابل تیم‌های لبنان و قطر و همچنین کسب امتیاز از تیم ملی کره جنوبی می توانیم مستقیم صعود کنیم و این موضوع دور از ذهن نیست.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ساعت ۱۷ روز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.