خلعتبری: از نرفتن به پرسپولیس و استقلال پشیمان نیستم/ اگر اجازه می‌دادند پیراهن شماره ۹۰ را می‌پوشیدم

به گزارش خبرآنلاین؛ محمدرضا خلعتبری مهاجم جدید سپاهان در بازی با مس کرمان برای اولین‌بار پیراهن قهرمان ۳ سال اخیر لیگ را برتن کرد ولی موفق به گلزنی نشد. با این حال او امیدوار است که گلزنی‌هایش را از هفته آینده شروع کند.

خلعتبری در گفت‌وگو با خبرآنلاین ابتدا در پاسخ به این سوال که آیا از عملکردت در بازی با مس راضی هستی می‌گوید: «من فقط یک هفته با سپاهان تمرین کردم و نیاز به زمان دارم. با این حال نهایت تلاشم را برای موفقیت سپاهان انجام دادم. حالا اینکه خوب بازی کردم یا بد به نظر کادرفنی مربوط می‌شود.»

بازیکنان مس کرمان معتقدند که در این بازی باید با اختلاف گل سپاهان را شکست می‌دادند. خلعتبری در این خصوص می‌گوید: «من نمی‌دانم آنها بر چه اساسی این حرف را زدند. ما در نیمه اول یک توپ به تیر دروازه مس زدیم، یک تک به تک از دست دادیم و یک موقعیت دیگر هم داشتیم. در نیمه دوم هم گل زدیم و می‌توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم. من نمی‌گویم مس موقعیت نداشت ولی بالاخره در فوتبال هر تیمی که از فهرست‌ها بیشتر استفاده کند برنده خواهد شد.»

خیلی‌ها معتقدند سپاهان نسبت به فصل گذشته ضعیف‌تر شده است. خلعتبری در این خصوص می‌گوید:« من این حرف را قبول ندارم و معتقدم سپاهان به هیچ عنوان ضعیف نشده است. این درست که چند بازیکن جدا شده‌اند ولی بازیکنان جدید جانشین بازیکنان دیگر شدند. شما مطمئن باشید که سپاهان در لیگ برتر مدعی قهرمانی است و در آسیا هم می‌تواند تا فینال پیش برود.»

خلعتبری در پاسخ به این سوال که آیا از نرفتن به استقلال و پرسپولیس پشیمان نیستی خاطرنشان می‌کند:«‌ چه دلیلی دارد پشیمان باشم؟ من از این ۲ تیم و همچنین سپاهان پیشنهاد داشتم ولی در اصفهان راحت بودم به همین دلیل سپاهان را انتخاب کردم و از نرفتن به پرسپولیس و استقلال پشیمان نیستم.»

محمدرضا امسال پیراهن شماره ۱۶ سپاهان را برتن کرده است. او در این خصوص می‌گوید:«‌اگر شماره ۹ در اختیار کسی نبود این شماره را برمی‌داشتم ولی این موضوع چندان برایم اهمیت ندارد. من می‌خواستم شماره ۹۰ را بردارم ولی اجازه ندادند چون در لیگ ایران نمی‌توان شماره‌ای بالاتر از ۴۰ را برداشت.»

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.