خمجانی سخنگوی تیم های ملی بسکتبال شد

حمید خمجانی، دبیر فدراسیون بسکتبال به عنوان سخنگوی جدید تیم های ملی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، فدراسیون بکستبال در اقدامی جدید خمجانی دبیر فدراسیون را که سوابق جالبی در ارتباط با خبرنگاران دارد به عنوان سخنگوی جدید تیم ملی معرفی و اعلام کرد از این به بعد سخنگوی تیم های ملی در سفرهای خارج از کشور پیش از هر سفر مشخص می شود و در سفر تیم ملی جوانان به اسلوونی و ایتالیا نیز این عنوان در اختیار فدایی نژاد، سرپرست تیم های ملی است.

*جریان رفتن و آمدن طاهری چه بود؟

در ابتدای معرفی بچیروویچ، سرمربی اسلونیایی تیم ملی بسکتبال، رضا طاهری پیشکسوت مقیم خارج از کشور بسکتبال به عنوان سخنگوی تیم های ملی معرفی و قرار شد تمام فعالیت های خبری تیم لی زیر نظر وی انجام شود این انتخاب با توجه به حضور کمرنگ طاهری در ایران و دوری چند ساله از فضای بسکتبال کشورمان جای سوال داشت.

در این مدت خبرنگاران داخلی کمتر طاهری را رویت کرده و در اکثر مواقع با ایمیل با وی در ارتباط بودند از طرفی مدت زمان رقابت طاهری در ایران نیز نامعلوم بود.

اما پس از سفر تیم ملی جوانان به اروپا و در حالی که تیم به همراه طاهری در اسلوونی به سر می برد فدراسیون بسکتبال حمید خمجانی را به عنوان سخنگوی تیم های ملی معرفی کرد انتخابی که از طاهری نیز سوال برانگیزتر بود.

هنوز یک هفته از جریان نتیجه اشتباه تیم ملی جوانان و زیر سوال رفتن اطلاعات دبیر فدراسیون نگذشته که وی به عنوان سخنگو معرفی می شود سمتی که بیش از هر چیز نیاز به اطلاعات و فن بیان قوی دارد که هر چند خمجانی از موهبت دومی به خوبی برخوردار است اما از نظر اطلاعات بدون اغراق پس از رباط عمومی فدراسیون ، نفر آخر محسوب می شود.

تماس های خبرنگاران ، برای اطلاع گرفتن از دبیر فدراسیون در چند سال گذشته با پاسخ هایی معروف همراه بوده است به گونه ای که وی در مقابل هر سوال جملاتی مثل “به جان شما اگر بدانم! “و یا ” از آقای مشحون سوال کنید” و اجازه دهید از مشحون بپرسم” را به اصحاب رسانه تحویل می داد.

گفتنی است در سال های گذشته روابط عمومی فدراسیون نیز همیشه با رفت و آمد افرادی نه چندان قول در امر اطلاع رسانی ضعیف عمل کرده و مدت های طولانی نیز هیچ مسئولی نداشته اند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.