خواجه امیری امروز در آتلانتا می‌خواند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

احسان خواجه امیری در قالب تور کنسرتی که در کشور آمریکا دارد، امروز ۲۷ دی ماه مصادف با ۱۷ ژانویه در شهر آتلانتا به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ ایران تور کنسرت‌های خود را در آمریکا برگزار می‌کند. این خواننده موسیقی پاپ از امروز ۲۷ دی‌ماه به مدت سه روز ( ۱۷، ۱۸ و ۱۹ ژانویه) به ترتیب در شهرهای آتلانتا، نیویورک و سن خوزه به اجرا می‌پردازد.

خواجه امیری همچنین در روزهای هفتم، هشتم و نهم فوریه ۱۸ تا ۲۰ بهمن ماه به ترتیب در شهرهای لس آنجلس، سیاتل، واشنگتن و شیکاگو به روی صحنه می‌رود.

احسان خواهجه امیری در این تور میثم مروستی را نیز به همراه دارد و به نظر می‌رسد این مجموعه کنسرت‌ها با استقبال بسیار خوبی از سوی ایرانیان مقیم آمریکا همراه شود. پیش از این نیز خوانندگان دیگر موسیقی پاپ ایران هم از جمله حمید عسکری و بنیامین بهادری تور کنسرت‌های خود را در آمریکا برپا کرده بودند که با استقبال ایرانیان ساکن آمریکا همراه شده بود.

احسان خواجه امیری خواننده صاحب سبک موسیقی پاپ تاکنون آلبوم‌های “من و بابا”، “برای اولین بار”، “سلام آخر”، “فصل تازه”، “یه خاطره از فردا” و “عاشقانه‌ها” را منتشر کرده است.

انتهای پیام


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.