خواهر نیکولا سارکوزی هم از رسوایی های اخلاقی قذافی در امان نماند+تصاویر

نوری المسماری، مسئول تشریفات مراسم عمومی حکومت قذافی، در گفتگویی با روزنامه عربی الحیات، چاپ لندن، که روز شنبه ۲۴ تیر(July 14) منتشر شده است، به برخی از هوسبازی های معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی اشاره کرده است.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از افق نیوز، المسماری در این مصاحبه گفته است: «قذافی آدم منحرفی بود. من خود شاهد تجاوز قذافی به یک تبعه نیجریه ای و همسر یک تاجر سوئیسی بودم. من شاهد وضع اسفبار این دو خانم بودم. ما هر بار که یکی از این رسوایی ها فاش می شد، با پرداخت غرامت بر آن سرپوش می گذاشتیم.»
مسئول تشریفات قذافی، در ادامه با اشاره به تمایل قذافی برای رابطه با برخی از بستگان سران کشورهای خارجی، گفت: «قذافی چندین بار تلاش کرد تا با خواهر نیکولا سارکوزی، رئیس جمهور سابق فرانسه، رابطه برقرار کند ولی خواهر سارکوزی این امر را نپذیرفت و این مسئله تا آنجا پیش رفت که نزدیک بود به یک رسوایی بیانجامد.
 

نزدیکان قذافی برای سرپوش گذاشتن روی این رسوایی و برای راضی کردن خواهر سارکوزی مجبور شدند یک گردنبند الماس برای وی ارسال کنند که البته وی قبول نکرد.»
المسماری، در مورد یکی دیگر از رسوایی های اخلاقی قذافی گفت: «یک بار عمر بونگو، رئیس جمهور گابن، در یک میهمانی برای یکی از شخصیت های لیبی نوار صوتی که نشان دهنده مزاحمت قذافی برای همسر وی بود را پخش کرد.»


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.