خودداری محسن رضایی از انعکاس سخنانش توسط رسانه ها

به گزارش خبرنگار مهر، سخنرانی محسن رضایی در دوره تخصصی بصیرت که توسط دفتر امور فرهنگی و تهذیب حوزه‌های علمیه در دانشگاه شهید عباسپور که شامگاه یکشنبه برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود.

با وجود اینکه دفتر تهذیب حوزه های علمیه با ارسال دعوتنامه از رسانه ها برای پوشش سخنرانی ها دعوت کرده بودند و طی دو روز گذشته و امروز افرادی نظیر آیت الله سید احمد خاتمی و حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در این نشست سخنرانی و صحبت های آنها توسط رسانه ها انعکاس یافته بود اما دفتر دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه امروز از حضور خبرنگاران رسانه ها در نشست بصیرت جلوگیری کرد.

گفتنی است محسن رضایی همچنین بار دیگر در جمع روحانیون در دانشگاه عباسپور نیز از حضار تقاضا کرده بود سخنان وی به هیچ وجه در هیچ رسانه یا سایت خبری انعکاس پیدا نکند.

دفتر محسن رضایی همچنین به خبرنگاران اعلام کرد در صورت لزوم بخش هایی از سخنان وی در سایت شخصی اش منتشر خواهد شد.

امتناع محسن رضایی از انعکاس سخنانش توسط رسانه ها در دانشگاه شهید عباسپور در حالی است که وی قرار بود هفته گذشته در نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به سخنرانی بپردازد اما بعد از حضور حاشیه دار رئیس سازمان بازرسی کل کشور و پرسش و پاسخ های صریح دانشجویان وی از حضور در جمع اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل امتناع کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.