خودروی مفهومی مینی SUV داتسون redi-GO

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

شرکت داتسون اولین خودروی مفهومی خود را در نمایشگاه خودروی ۲۰۲۴ دهلی نو معرفی کرد. این خودرو که داتسون redi-GO نام دارد پیش نمایشی از خودروی مینی کراس اور این شرکت است. البته اگر تصمیم به تولید آن مدل بگیرند.

Datsun redi-GO Concept

Datsun redi-GO Concept

هدف اصلی از تولید این خودروی مفهومی، اکتشاف طراحی‌های تازه می‌باشد. طراحی این خودرو ترکیبی از یک هاچ بک کامپکت ۵ در با حالتی SUV مانند است. طول عقب و جلوی خودرو تا چرخ‌ها بسیار کوتاه می‌باشد و بدنه‌ی آن به سبک خودروهای کراس اور ارتفاع نسبتاً بلندی داشته و دو خط در کناره‌های خودرو کشیده شده‌اند.

Datsun redi-GO Concept

Datsun redi-GO Concept

چراغ‌های LED روشن در طول روز و چراغ‌های عقب مدرن جذابیت خودرو را دو چندان کرده‌اند و این در حالی است که جلو پنجره‌ی بزرگ D-Cut داتسون بر قسمت جلوی خودرو حکمرانی می‌کند. هیچ سانروفی وجود ندارد، سقف سیاه آن همراه با طراحی‌های خاص این خودرو را به مدلی متمایز از سایر خودروها تبدیل کرده است.

Datsun redi-GO Concept

Datsun redi-GO Concept

اندازه‌ی رینگ‌های تیره‌ی کرومی این خودرو فقط ۱۵ اینچ می‌باشد که نشان دهنده‌ی این است که این خودرو چقدر کوچک می‌باشد. هر چند، داتسون ادعا می‌کند که این خودرو دارای فضای داخلی بزرگ بوده و فاصله‌ی بین دو محور آن ۲۳۵۰ میلی متر می‌باشد. ارتفاع افزایش یافته‌ی این خودرو، آن را قادر می‌سازد تا از پس سطوح سخت جاده‌ای بر آمده و در عین حال چشم اندازی بزرگ از محیط اطراف را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

Datsun redi-GO Concept

Datsun redi-GO Concept

هنوز هیچ برنامه‌ای برای تولید انبوه این خودرو وجود ندارد، ولی داتسون می‌گوید اگر این خودرو به خط تولید برسد قیمت گذاری آن به گونه‌ای خواهد بود تا کسانی که برای اولین بار قصد خرید خودرو را دارند بتوانند از عهده‌ی خرید آن بر بیایند. نظر شما در مورد این خودرو چیست؟

۲۴

بهمن


Datsun redi-GO Concept


آرش نهندیان فرد، مترجم خبرها دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در پایگاه اینترنتی پدال


نیسان داتسون نمایشگاه دهلی کانسپت


فیسبوک


۳ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.