خودرو: نظر مدیرعامل سایپا درباره پراید ۱۴ میلیون تومانی، دوشنبه ۱ آبان ۹۱

این خبر امروز دوشنبه ۱ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع مذکور در انتهای خبر بازنشر گردیده است

نظر مدیرعامل سایپا درباره پراید ۱۴ میلیون تومانی

عصر خودرو : مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت که سازمان حمایت مصرف نمایندگان و تولیدکنندگان در صورت نیاز باز هم iبه خودروسازان اجازه افزایش iبها را خواهد داد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایسنا سعید مدنی با اشاره iبه این‌که افزایش iبها خودرو عمدتا iبه خاطر تغییر iبها مواد اولیه و نوسان نرخ ارز بوده است، در پاسخ iبه این سوال که آیا پیشنهاد تازهی برای افزایش iبها خودرو iبه سازمان حمایت ارائه شده است؟ توضیح داد: سازمان حمایت در حال بررسی iبهاها است و اگر نیازی باشد iبهاهای تازه را برای اجرا iبه ما ابلاغ می‌کند اما ما پیشنهادی ندادیم، بلکه سازمان حمایت iبه صورت مرتب آنالیز iبهاها را انجام می‌دهد.
او در پاسخ iبه این سوال که آیا سازمان حمایت در صورت افزایش ۱۰ درصدی نرخ مبادله‌ای ارز اجازه افزایش iبها را iبه خودروسازان خواهد داد؟ گفت: این موضوع نیز از سوی حمایت مدنظر قرار داشته و در صورت لزوم iبهاهای تازه را iبه ما اعلام می‌کند.
مدیرعامل سایپا در پاسخ iبه این سوال که چه میزان از تسهیلات هزار میلیارد تومانی iبه خودروسازان داده شده است؟ گفت:‌ داریم تلاش می‌کنیم که این تسهیلات را بگیریم. برای گذاشتن سهام چند شرکت iبه عنوان وثیقه دریافت تسهیلات نیز در حال مذاکره هستیم اما این‌که سهام کدام شرکت را iبه عنوان وثیقه می‌دهیم هنوز مشخص نشده است.
مدنی با اشاره iبه این‌که واگذاری سهام سایپا iبه تامین اجتماعی بابت رد بدهی دولت iبه این سازمان بود، گفت: هم‌اکنون شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان سهامدار عمده سایپا است.
به گفته وی حجم صادرات سایپا در شش ماهه اول امسال iبه حدود ۲۵ هزار دستگاه رسید.
مدیرعامل سایپا همچنین در پاسخ iبه این سوال که ‌آیا iبه نظر شما مردم حاضرند در شرایط فعلی مردم پراید ۱۴ میلیون تومانی را بخرند؟ گفت: پراید ۱۴ میلیون تومانی هم‌اکنون حدود پنج هزار دلار iبها دارد و این خودرو از نظر کیفیت شرایط خوبی دارد و ان‌شاالله قدرت خرید مردم هم بیشتر می‌شود و می‌توانند این خودرو را بخرند.

دوشنبه ۱ آبان   ۲:۳۶

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.