خودکار دیجیتال IRISNotes 2

یکی از مشکلاتی که بیشترین دانشجویان با آن مواجه هستند نوشتن یادداشت در هنگام توضیح و ارائه دروس میباشد. نوشتن این مطالب و نکات کلیدی خود یک مشکل به حساب می آید و نگهداری آنها مشکل دیگر. بسیار پیش میاید که برگه های ضروری خود را در موقع امتحان گم کنیم و دیگر نتوانیم نکته های ریز یادداشت شده را مطالعه کنیم. اما از این پس میتوانید با خودکار دیجیتال IRISNotes 2 با خیال راحت به نوشتن یادداشت ها بپردازید و نگران گم کردن آنها نیز نباشید.

این خودکار دیجیتال قابلیت تشخیص دست خود شما را دارد و در هنگامی که مشغول نوشتن کلمات با جوهر عادی آن هستید ، مطالب به صورت یک فایل متنی قابل ویرایش در رایانه شما ذخیره میشود. استفاده از این محصول و کاربرد آن بسیار ساده و آسان است و فقط لازم است که بر روی یک ورق استاندارد شروع به نوشتن کنید. برخی سیستم های مشابه بر خلاف این فناوری نیازمند کاغذ های مخصوص به خود بودند.

این خودکار دیجیتال از یک باطری تغذیه میکند و برای کار کردن به یک گیرنده که بر روی کاغذ و یا دفتر شما نصب میشود نیاز دارد. گیرنده دستگاه میتواند تا ۱۰۰ برگ را در حافظه خود ذخیره کند و سپس آنها را ز طریق کابل به رایانه منتقل نماید. برنامه این دستگاه نیز از سیستم تشخیص اشیا استفاده میکند و دست خط شما را به کارکتر های متنی در رایانه تبدیل خواهد کرد. شما از متون خود میتوانید در برنامه های Word ، Outlook ، Notepad و برنامه های دیگر استفاده کنید.

خودکار دیجیتال IRISNotes 2 در دو نسخه Express و Executive عرضه میشود. نسخه Express شامل خودکار با منبع تغذیه باطری میباشد که در کنار آن ۴ باطری قابل تعویض وجود دارد و در یک کیس آلومینیومی قرار گرفته است. نسخه Executive نیز دارای خودکاری با باطری قابل شارژ میباشد و در کیس چرمی قرار گرفته است. به کمک متصل کننده pin-30 آن میتوان خودکار را به دستگاه های آیفون ، آیپد و یا آیپاد لمسی متصل کرد. نسخه Express دارای قیمت ۹۹ دلار و نسخه Executive دارای قیمت ۱۴۹ دلار میباشند.

منبع : SlashGear

مطالب پیشنهادی

  • مانیتور led AOC e2219P2
  • نقد و بررسی جامع iPad 2
  • محدود کردن دسترسی به برنامه ها در ویندوز ۷
  • نبرد سایه ها Tenchu Shadow Assault
  • به کمک FontFonter هر متن صفحه‌ی وبی را با خطی مناسب در صفحه نمایش ببینید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.