خوروش:سپاهان از اشتباهات داوری کلافه است

۱۲م دیماه ،

به نقل از سایت باشگاه سپاهان، رسول خوروش عنوان کرد: متاسفانه در این فصل سپاهان در بازی های متعدد و به اذعان کارشناسان برنامه ۹۰ قربانی اشباهات سهوی داوری شده است.

وی ادامه داد: اشتباهات سهوی شاید برای همه تیم‌ها بوده اما در دیدارهایی نیز اشتباهاتی به نفع آنها رقم می خورد اما شما نگاه کنید و معیار قضاوت را هم کارشناسان برنامه نود قرار دهید. در این فصل سهم ما از اشباهات داوری فقط و فقط زیان بوده است. در دیدار با فولاد بازهم یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد تا سه امتیاز دیگر را از دست بدهیم و جایگاه مان در جدول دچار تزلزل شود.

خوروش یادآور شد: ما اطمینان داریم که این اشتباهات سهوی است اما تکرار متعدد این اشتباهات تیم را کلافه کرده و باشگاه سپاهان در نامه ای به فدراسیون فوتبال در این باره اعتراض رسمی خود را اعلام می کند.

مدیر تیم فوتبال سپاهان در پایان تصریح کرد: اشتباهات داوری برای سایر تیم ها به ویژه تیم‌های مدعی شرایط را به گونه ای رقم زده که هر چند شاید برخی اوقات متضرر شده باشند اما نفع آنها از این اشباهات بیشتر بوده و این سپاهان بوده که گرفتار کامل این اشتباهات سهوی شده است و جایگاه مطلوبش در جدول دچاره خدشه شده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.