خوروش: عمادرضا ممنوع الخروج است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

     رسول خوروش در مورد اینکه گفته می شود باشگاه سپاهان درخواست رسمی از پرسپولیس برای جذب شهاب گردان داشته، عنوان کرد: این خبر کذب محض است و ما چنین درخواستی مبنی بر جذب دروازه بان برای هیچ باشگاهی ارسال نکرده ایم.

وی افزود: در باشگاه سپاهان اگر سرمربی درخواستی برای جذب بازیکن داشته باشد اقدامات لازم انجام می شود و هنوز کرانچار درخواستی به باشگاه نداده است.

به گزارش تفسیری فارس، سرپرست تیم سپاهان در مورد اینکه سامان صفا در مصاحبه ای اعلام کرده در نیم فصل شاید به سپاهان یا ذوب آهن برود، گفت: او از خودش این حرف را زده و باشگاه سپاهان به او پیشنهادی نداده است.

خوروش در پاسخ به این سؤال که باشگاه سپاهان در نیم فصل بازیکنی را از دست می دهد یا خیر، تصریح کرد: دو بازیکن تیم می باشند که به دلیل بازی کمتر زمزمه هایی برای جدایی داشته اند. زنیدپور و غلامی این دو بازیکن می باشند و حق هم دارند اما هنوز تصمیمی برای آنها گرفته نشده است. تنها دو سه باشگاه غیر از پرسپولیس و استقلال به طور رسمی به سپاهان اعلام کرده اند در صورتی که سپاهان خواست بازیکنی را از دست بدهد به آنها اعلام کنیم.

مدیر فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که گفته می شود زنیدپور با استقلال به توافق رسیده، گفت: زنیدپور نمی تواند خودش با استقلال مذاکره کند چون با سپاهان قرار داد دارد و این باشگاه اگر زنیدپور را می خواهد باید با سپاهان به توافق برسد.

وی در مورد وضعیت عمادرضا گفت: چون باشگاه سپاهان امسال نام او را در لیست خود قرار نداده وی بازیکن آزاد به شمار می رود و می تواند با هر تیمی که خواست قرارداد امضا کند اما عمادرضا با ما توافقی کرده که اگر به آن پایبند نباشد ممنوع الخروج بودنش برطرف نمی شود. قرار شد بدهی مالیاتی او را باشگاه سپاهان پرداخت کند اما به شرط اینکه عمادرضا با هر تیمی قرارداد امضا کرد یک سوم قراردادش را به سپاهان بدهد. اگر این بازیکن به این توافق عمل نکند در نامه ای به فدراسیون این موضوع را اعلام می کنیم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.