خوروش: منظور قلعه‌نویی مدیریت قبل است

۲۹ آبان ،

  رسول خوروش در مورد شکست تیم سپاهان مقابل استقلال تصریح کرد: در این بازی مستحق این شکست نبودیم. رحمتی در این مسابقه عالی ظاهر شد اما باید این مسئله را دقت کنید که وقتی استقلال گل زد بقیه بازی را به وقت تلف کردن گذراند و در ضربات کاشته وقت زیادی هدر رفت. این نوع بازی در خور و شان تیمی مثل استقلال که صحبت از قهرمانی می کند، نیست.

به گزارش تفسیری فارس، وی در ارتباط با صحبت های امیر قلعه نویی پس از بازی با سپاهان اظهار داشت: صحبتی در مورد این مصاحبه ندارم. وقتی که ما به سپاهان آمدیم مدیران پیشی نبودند و صحبت های قلعه نویی هم مربوط به آنها بود.

سرپرست تیم سپاهان در ادامه در خصوص فحاشی هواداران این تیم به خسرو حیدری و مهدی رحمتی گفت: اول اینکه باشگاه سپاهان هیچ وقت نمی خواهد در هیچ ورزشگاهی الفاظ رکیک بکار برده شود. این نوع رفتار همیشه محکوم است اما در بازی روز قبل هواداران استقلال هم علیه بازیکنان تیم سپاهان شعار دادند و دو گروه این کار اشتباه را انجام دادند.

خوروش در مورد اینکه شکست مقابل استقلال سبب می شود از کورس قهرمانی عقب بیفتید، عنوان کرد: این طور نیست. فصل قبل ۹ امتیاز از استقلال عقب بودیم اما توانستیم قهرمان شویم. امسال شرایط استقلال از سال پیش بهتر نیست. این تیم جباری و جانواریو را در اختیار ندارد. تنها حسن این تیم حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت است.

سرپرست تیم سپاهان در مورد اینکه گفته می شود کرانچار سرمربی تیم از بازیکنانی که مرزبان دستیار پیشین خود به سپاهان آورده استفاده نمی کند، گفت: کرانچار بارها گفته همه بازیکنان با نظر خود او جذب شده اند و بازیکنی نیست که بعد از جدایی مرزبان از ترکیب کنار گذاشته شده باشد. میلاد زنیدپور پیش از جدایی مرزبان هم نیمکت نشین بود و اکنون هم وضعیت تغییری نکرده است.

وی در خصوص وضعیت زنیدپور برای ماندن در سپاهان تصریح کرد: او آهنگ جدایی زده اما چیزی معلوم نیست.

خوروش درباره گلی که سپاهان در دقایق پایانی وارد دروازه استقلال کرد اما داور آن را مردود اعلام کرد، اظهار داشت: ما هنوز قبول نداریم که گل خطا بوده است و باید این موضوع را کارشناسی کنیم اما شما این امتیازهایی که به دلیل تصمیم داوران از دست می دهیم حساب کنید تا مشخص شود چه مقدار امتیاز از دست می دهیم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.