خوروش: پیوستن خلعتبری به سپاهان منتفی است/ علاقه‌ای به جذب انصاری‌فرد نداریم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – رسول خوروش سرپرست سپاهان اعلام کرد که محمدرضا خلعتبری مهاجم فصل قبل این تیم نمی‌تواند سال بعد برای زردپوشان بازی کند و بازگشت او به سپاهان منتفی است.

به گزارش ممتاز؛ رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرآنلاین در خصوص آخرین وضعیت خلعتبری و امکان بازگشت او به سپاهان می‌گوید: «ما تا آنجا که امکان داشت تلاش کردیم که برگردد و حتی با مسئولان اماراتی مذاکره کردیم ولی آنها راضی نشدند. بازگشت او به سپاهان منتفی است و خلعتبری فصل آینده با پیراهن عجمان به میدان خواهد رفت.»

سپاهان حالا با از دست دادن خلعتبری حداقل تا ۶ ماه نمی‌تواند از جواهیر سوکای استفاده کند و این در حالی است که شایعه شده شاید سپاهان انصاری‌فرد را جذب کند. از خوروش در این مورد سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد: «مصدومیت سوکای اتفاق بدی بود و ما احتمالا یک بازیکن در خط حمله جذب خواهیم کرد. البته باشگاه سپاهان بسیار علاقه‌ای به جذب انصاری‌فرد ندارد و این موضوع در برنامه‌های ما نیست.»

از خوروش در مورد پیوستن قاسم دهنوی به پرسپولیس که بسیار عجیب بود سوال می‌کنیم که او تاکید می‌کند: «به هر حال ابهامات باید در این مورد مشخص شود و باید دید چه اتفاقاتی افتاده است. با این حال ما در این پست هم دنبال جذب بازیکن هستیم و امیدوارم بتوانیم تا آغاز لیگ کمبودهای خود را برطرف کنیم.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.