خوشحالم که با “میلیاردر” به تلویزیون بازگشتم / “میلیاردر” از ذهن مخاطبان پاک نمی شود

۲۲م آذر ،

خوشحالم که پس از سالها با “میلیاردر” و در نقش “ولی” شوفر کامیون به تلویزیون بازگشتم.

مجید مظفری بازیگر “ولی” پدر بهادر در مجموعه “میلیاردر” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: تا به حال پیشنهاد بازی در چنین نقشی را نداشتم و بازی در نقش “ولی” پدر بهادر از جذابیتهای خاصی برخوردار است.
وی افزود: “ولی” راننده کامیونی است که با از دست دادن همسرش در منزل نشسته و فرزندان خود را بزرگ می کند.
مظفری در خصوص وجود مردانی با این خصوصیت در جامعه اظهار داشت: داشتن این خصلت در مردان ایرانی همیشه قابل تقدیر بوده ولی تعداد مردهایی که بمانند و فقط به فکر فرزندان و آینده آنان باشند رد جامعه کم است.
این بازیگر با اشاره به عوامل مجموعه “میلیاردر” گفت: غبطه می خورم که چرا تا به حال فرصت همکاری با “عباس زاده” تهیه کننده و “علیرضا امینی” کارگردان را نداشته ام و اکنون خوشحالم که با آنها همراه شدم.

*”میلیاردر” اثری ماندگار می شود

مظفری با اشاره به حضور جوانان در “میلیاردر” گفت: با وجود سالها فعالیت و بازی با کارگردان و جوانان مختلف، تیم “میلیاردر” از نظر همکاری و تعامل بسیار تحسین برانگیز بود و امیدوارم بازهم در کنار آنهابرای بازی دور یکدیگر جمع شویم.
این پیشکسوت عرصه تئاتر افزود: پس از سالها دوری با “میلیارد”  که اثری ماندگار می شود به تلویزیون برگشتم و مطمئن هستم که اثری ماندگار خواهد شد.
وی ادامه داد: سریال “میلیاردر” به دلیل برخورداری از تیمی منظم، کارگردانی متبحر، فیلمنامه ای دقیق و نیز با توجه به حضور هنرمندان نسل دیروز و امروز، سالها در ذهن مخاطبان باقی خواهد ماند.
مظفری با اشاره به سالها دوری از تلویزیون تصریح کرد: فیلمنامه های زیادی به من پیشنهاد شد ولی هیچکدام مورد نظر و توجه ام قرار نگرفت.
وی خاطر نشان کرد: هنوز فیلمبرداری “میلیاردر” در لوکیشنی در اطرف دارآباد ادامه داشته و مخاطبان به زودی شاهد پخش آن خواهند شد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.