خوشحالیم کاری کردیم ذهن مردم ٢ ساعت از مشکلات اقتصادی دور باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: خوشحال است با عملکرد تیمش مردم برای دو ساعت مشکلات اقتصادی را فراموش کردند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی درباره عملکرد تیمش برابر پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: لطف خدا، همت بازیکن و دعای خیر هواداران‌مان بود که کمک کرد.

وی ادامه داد: بازی سختی داشتیم. بازی را خوب شروع کردیم و حریف را تحت فشار قرار دادیم. در ادامه با اخراج بازیکن پاختاکور کار ما راحت تر شد، چون تیم حریف به عقب رفت و ما توانستیم پاس‌ بدهیم و به گل برسیم. در مجموع بازی سختی برای ما بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: پاختاکور یکی از تیم‌های این دوره از رقابت‌ها بود و تقریبا می‌توان گفت که تیم ملی ازبکستان بود که تقویت هم شده بود. آنها دو مهاجم خوب خارجی هم داشتند.

وی افزود: بازیکنان ما فداکارانه تلاش می‌کنند و خوشحالیم که باعث شادی هواداران شدیم و در این وضعیت اقتصادی، توانستیم شاید دو ساعت ذهن مردم را از مشکلات دور کنیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره ارزیابی‌اش از تیم النصر عربستان هم گفت: بازی بعدی ما با النصر است که تیم قدرتمندی در عربستان است. در لیگ قهرمانان آسیا همه بازی‌ها سخت است و امیدواریم مثل بازی‌های قبلی ظاهر بشویم و بتوانیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.