خوشرفتار: ایثار قم به فتح لیگ برتر فکر می کند

۷فروردین ۱۳،

علی خوشرفتار اظهار داشت: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در اولین تجربه حضور در لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور موفق به کسب مقام پنجم شد و در دومین دوره عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

وی با اشاره به نایب قهرمانی این تیم در لیگ سال ۹۱ افزود: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مجموع دیدارهای رفت و برگشت مرحله گروهی و همچنین مرحله رده بندی بازی های بسیار خوبی با حریفان خود انجام داد و در نهایت موفق به کسب مقام نایب قهرمانی پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه های کشور شد.

به نقل از مهر، خوشرفتار افزود: از بابت نتایجی که تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور کسب کرد راضی هستیم زیرا با تمرینات خوبی که تیم برگزار کرد و با توجه به دومین حضور در لیگ برتر با آمادگی به مصاف حریفان رفت و کسب رتبه نایب قهرمانی رضایت بخش است.

وی تاکید کرد: این در حالی است که تیم ما توانایی موفقیت در هر سه دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور را نیز داشت اما با کمی بد اقبالی از کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر باز ماندیم.

خوشرفتار با بیان اینکه با بهترین نفرات تیم به مصاف حریف خود رفتیم و سعی کردیم نتیجه خوبی در دیدار های این فصل کسب کنیم، ادامه داد: با بضاعتی که ما داشتیم حضور در لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر برای دومین بار تجربه خوبی بود و یقینا تیم ما در فصل آینده با توان و تجربه بیشتری به میدان خواهد رفت.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با اشاره به وضعیت این تیم در رقابت‌های امسال لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌‌های کشور، افزود: تیم ایثار قم امسال توانست یک بسکتبالیست ملی پوش از بین نیروهای مستعد بومی را نیز معرفی کند که این مهم نیز از دستاوردهای مجموعه ایثار در راستای خدمت به ورزش معلولان به شمار می رود.

وی اضافه کرد: ما در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور میزبان سه حریف دیگر خود یعنی داداشی کهریزک، پیام ارتباطات اصفهان و هیئت مرکزی بودیم که با کسب برتری در دو دیدار و تنها باخت در مقابل تیم همیشه مدعی کهریزک نایب قهرمان لیگ برتر شدیم


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.