خیره کننده ها در نمایشگاه خودرو نیویورک

۸فروردین ۱۳،

نمایشگاه نیویورک

خیره کننده ها در نمایشگاه خودرو نیویورک

در نمایشگاه بین المللی نیویورک خبری از لامبورگینی وننو ۳٫۹ میلیون دلاری یا فراری هیبریدی نیست. هیچکدام از این خودروها در این نمایشگاه حضور پیدا نکرده اند. اصلا مجبور نیستند.

به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل از سایپانیوز، برندهایی مثل لامبورگینی و فراری خریداران واقعی خود را شناسایی کرده اند و اصلا قصد ندارند که بازار خود را گسترش بدهند، این خودروسازان اصلا قصد انبوه سازی ندارند.
با این حال برندهایی مثل رولزرویس به اندازه لامبورگینی و فراری از آینده و از بازار خود مطمئن نیستند برای همین هم شرکت خودروسازی رولز رویس، مدل کوپه ی Wraith خود را که ۲۹۵ هزار دلار قیمت دارد به نمایشگاه نیویورک برده است. Torsten Müller-Ötvös  مدیر عامل رولزرویس، حضور نیافتن در نمایشگاه نیوریورک را اشتباه بزرگی می داند. Christophe Georges رئیس هیئت مدیره و مدیر عملیاتی بنتلی موتورز هم با مدیر عامل رولزرویس هم عقیده است. برای همین شرکت خودروسازی بنتلی، سدان تازه Flying Spur خود را که ۲۰۰ هزار و ۵۰۰ دلار می ارزد به این نمایشگاه آورده است. این قویترین مدل بنتلی است که تاکنون ساخته شده و ۶۱۶ اسب بخار توان دارد و صفر تا صد آن ۴٫۳ ثانیه است که برای خودرویی با سه تن وزن دستاورد کمی نیست.
از میان خودروهایی  زیر ۲۰۰ هزار دلاری که در نمایشگاه بین المللی نیویورک به نمایش درآمده  می توان به آستون مارتین مدل Rapide S با ۵۵۰ اسب بخار اشاره کرد؛ مرسدس بنز، مدل CLA45 AMG با ۳۶۰ اسب بخار خود را به نمایش گذاشته که این میزان توان برای یک خودروی ۴ سیلندر واقعا تحسین برانگیز است. جاگوار هم مدل XKR-S GT را در نمایشگاه نیویورک عرضه کرده که ۱۷۴ هزار دلار می ارزد.
پورشه هم امسال ۵۰ سالگی خود را جشن می گیرد و هنوز هم ۹۱۱ آن، چشم ها را خیره می کند. از خودروهای دیگری که در نمایشگاه نیویورک امسال به جذب بازدیدکننده کمک می کنند می توان به مدل ۲۰۲۴ چروکی از خودروسازی جیپ، ب ام و سه سیلندر و هیوندایی جنسیس نسل تازه اشاره کرد.

پنجشنبه ۸ فروردین   ۱۴:۲۹

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.