دادستان عمومی و انقلاب مشهد تاکید نمود: تسریع در رسیدگی به امور زندانیان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

دادستان عمومی و انقلاب مشهد ضمن بازدید از زندان مرکزی مشهد با حضور در واحد مشاوره زندان در جمع زندانیان این مرکز به ایراد سخن پرداخت.

به گزارش تفسیری ایسنا،‌ غلامعلی صادقی در این سخنان ضمن رهنمود زندانیان به اصلاح خود، خاطر نشان نمود: چنانچه زندانیان گام اول را در اصلاح خود بردارند این دادستانی با همکاری مسئولان زندان و معاون نظارت بر زندان دادسرای مشهد سعی در مساعدت با درخواست‌های عفو و آزادی مشروط زندانیان خواهند نمود.

صادقی با اشاره به سختی هایی که خانواده زندانیان به سبب زندانی شدن بستگان خود متحمل می‌شوند خطاب به زندانیان گفت: سعی نمایید در اولین دیدار و یا اولین نامه‌ای که برای بستگان خود می نویسید بابت سختی هایی که در نبود شما بر آنها وارد می گردد از آنها قدردانی نمایید.

در ادامه این بازدید جلسه شورای معاونان دادستان عمومی و انقلاب مشهد در دفتر مدیر زندان مرکزی مشهد برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی بعضی مسائل و مشکلات قضایی زندان مشهد ، پس از بحث و گفتگوی معاونان دادستان، رویه واحدی برای حل این مشکلات مطرح شد.

انوری معاون دادستان و سرپرست حوزه نظارت بر زندان مشهد ضمن ارائه آمار موجودی زندان مشهد و چناران و کانون اصلاحی و تربیت گفت: در سال جاری آمار بازدید مسوولان قضایی از زندانها در سطح استان نسبت به مدت مشابه به سال قبل افزایش قابل قبولی پیدا نمود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.