دادن یارانه به صورت مستقیم به مردم حمایت از قشر آسیب‌پذیر جامعه است

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اقدام اقتصادی دولت، گفت: دادن یارانه به صورت مستقیم به مردم در حقیقت حمایت از قشر آسیب‌پذیر جامعه است که توزیع ثروت، به صورت عادلانه بین مردم یا با ضریب عدالت اجتماعی تقسیم می‌شود.

دادن یارانه به صورت مستقیم به مردم حمایت از قشر آسیب‌پذیر جامعه است

به گزارش ممتاز نیوز، سید محمد آقامیری ۱۲ خردادماه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: رزمایش جهادی دامپزشکی کشور در این استان، به عنوان برکت یادواره ۱۰ هزار شهید عشایر در استان فردا و پس فردا در استان برگزار می‌شود، همچنین همایشی با رزمایش جهاد دامپزشکی ۱۰ هزار خدمت در استان آغاز به کار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان دامپزشکی تشکیلاتی به نام جهاد دامپزشکی راه‌اندازی کرده است، افزود: قرارگاه‌های متعددی زیرمجموعه جهاد دامپزشکی، ایجاد شده که یکی از آنها پیرو فرمایش مقام معظم رهبری، محرومیت‌زدایی با هدف توجه ویژه به خواسته‌ها و نیازهای محرومان بلاخص عشایر و روستاییان است یا جاهایی که برای سازمان توجیه نداشته باشد و محدودیت منابع وجود دارد از طریق اردوهای جهادی در راستای ارائه خدمات بیشتر می‌توان بهره‌مند شد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: در ۶ ماه اخیر نخستین رزمایش منسجم محرومیت‌زدایی دامپزشکی در شهرکرد برگزار شد که بسیار ارزشمند بوده و این تصمیم برای  کل کشور گرفته شده است.

آقامیری با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم ما در سازمان دامپزشکی کشور برگزاری اردوهای جهادی است، تصریح کرد: جلسات متعددی برگزار شده است، حتی با فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران جلساتی داشتیم که استقبال کردند و تفاهم‌نامه‌ای با بسیج جامعه عشایری  امضا خواهیم کرد که در تمام صحنه‌ها از خدمتی کوتاهی نکنیم.

وی ادامه داد: هر تصمیمی که در سازمان مرکزی برای جهاد دامپزشکی گرفته می‌شود باید استان‌ها از آن تبعیت کنند، زیرا ما به دنبال توسعه هستیم و قصد داریم از ظرفیت بخش‌ها و ارگان‌های مختلف همچون کمیته امداد و بهزیستی استفاده کنیم.

معاون وزیر در ادامه با اشاره به اقدام اقتصادی دولت، تصریح کرد: دادن یارانه به صورت مستقیم به مردم در حقیقت حمایت از قشر آسیب‌پذیر جامعه است که توزیع ثروت، به صورت عادلانه بین مردم یا با ضریب عدالت اجتماعی تقسیم می‌شود، از طرفی با انجام این کار تولید افزایش خواهد یافت، زیرا زمانی که نهاده دامی آزاد شود علاوه بر تولید، صادرات هم انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه عوارض صادراتی مرغ و تخم‌مرغ برداشته شد، یعنی تولیدکننده به هر اندازه‌ای بخواهد می‌تواند تولید و صادر کند، مخصوصا استانی همچون چهارمحال و بختیاری که در زمینه آبزیان فعال است.

رئیس سازمان دامپزشکی بیان کرد: کار بسیار ارزشمندی که هر کسی جرأت انجام آن را نداشت و تنها کسی می‌توانست که دلسوز نظام و مردم باشد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.