دارالضیافه حرم حضرت عبدالعظیم (ع) میزبان خانواده معظم شهدا

فروردین ۱۴۰۳

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ تهران از گسترده شدن سفره ضیافت افطاری برای ۷۰۰ نفر از خانواده معظم شهدای این منطقه همزمان با ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  حبیب اله غفوری خدمت به خانواده معظم شهدا را از اولویت های فعالیت های فرهنگی مدیریت شهری منطقه ۲۰ برشمرد و گفت: در روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان مراسم معنوی ضیافت افطاری با حضور۳۵۰ نفر از والدین شهدای معظم این منطقه در دار الضیافه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برپاشد و مراسم دیگری نیز با حضور ۳۵۰ نفر از همسر و فرزندان شهدا در نیمه دوم این ماه مبارک تدارک دیده شده است.
 
غفوری تصریح کرد:‌ برپایی ضیافت معنوی افطاری برای ایتام، ائمه جماعات، بانوان سرپرست خانوار، کودکان کار و خیابان و…از جمله ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان است که با هدف بهره گیری معنوی از این ماه پرفضلیت در روزهای آتی انجام خواهد شد.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ تهران به استقبال گسترده شهروندان منطقه ۲۰ از جشن ماه میهمانی خدا که در مجموعه فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) تا ۱۷ ماه رمضان برپاست اشاره کرد و افزود: ایستگاه های فرهنگی، آموزش شهروندی و قرآنی نیز در این مجموعه دایر شده است و به شهروندان خدمات فرهنگی ارائه می کنند. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.