داعش توییتر را تهدید کرد

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

گروه دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش، برای نخستین بار از ضرورت حمله به عناصر آمریکایی و کشتن آنها سخن گفته ولی جالب اینجاست که اهداف مزبور، نه سیاستمداران و نظامیان آمریکایی بلکه کارمندان شبکه اجتماعی توییتر هستند.

گروه داعش داعش توییتر را تهدید کرد

تا پیش از این، توییتر یکی از ماشین‌های تبلیغاتی داعش به شمار می‌آمد و این گروه تروریستی از این شبکه اجتماعی به عنوان بستری برای انتشار عکس‌ها و فیلم‌های خود استفاده می‌کرد، ولی اخیراً توییتر تمامی حساب‌های کاربری متعلق به اعضای این گروه تکفیری را مسدود کرده است.
ظاهراً این امر خشم داعش‌های فعال در توییتر را به دنبال داشته است.

در یکی از پست‌های متعلق به اعضای این گروه که با حساب کاربری DAWLAMOON بر روی شبکه توییتر منتشر شده آمده است: «به نظر می‌رسد زمان پاسخ دادن به مدیران توییتر با حمله مستقیم به کارمندان این شرکت و قتل آنها فرا رسیده است.»

در پیامی دیگر خطاب به مدیران توییتر گفته شده: اگر اینها کمپین‌های خود را علیه ما در دنیای مجازی متوقف نکنند، ما با جنگ واقعی و بر روی زمین به سراغ آنها می‌رویم.

در پست دیگری که خطاب به یک کارمند توییتر در سان‌فرانسیسکو نوشته شده، چنین آمده است: حواست را جمع کن و مراقب اطرافت باش، چه بسا یک شیر ژیان دم در منزلت منتظر تو باشد.

توییتر، این حساب کاربری را بسته است.

مدیران توییتر معتقدند این حساب کاربری به یکی از افراد جبهه النصره تعلق دارد.

 

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.